İnternet-istifadəçilər gündəlik onlayn məzmuna görə ödəməyə hazırdır və bu tendensiya ildən-ilə inkişaf edəcək. Amerika şirkətinin Forrester tədqiqatçıları belə bir nəticəyə gəlmişdilər.


Tədqiqatçıların iddiasına görə, yaxın beş il ərzində Qərbi Avropa istifadəçilərinin sayı onlayn-musiqi, oyun, kino, televiziya və xəbərlərə 65% artacaq, 10,2 milyard - 6,2 milyard avro qədər təşkil edəcək.
Xəbərləri onlayn əldə etməyə üstünlük verən insanların sayı isə, artıq 2017-ci ilə 4,8 milyondan - 8,1 milyona-dək artacağı proqnozlaşdırılır. "Financial Times, New York Times, Wall Street Journal Europe və Sunday Times" kimi nəşrlərə və qəzetlərə abunəçilərin sayında artım gözlənilir.
Ödənişli xidmət və informasiyaya münasibətin dəyişikliyi texnologiya dəyişiklikləriylə diktə edilir, planşet və smartfon istifadəçilərinin auditoriyası isə fəal şəkildə artır.
Forrester-in analitiki "Darika Arens" hesab edir ki, təsvir edilmiş proseslər rəqəmli reklamın effektivliklərinə zərər vura bilər və reklam ödənişlərinin belə modelinə tələb olmur. Ekspert təsdiq edir ki, "İstehlakçılar yalnız reklamdan azad informasiyaya görə ödəniş edəcəklər".