Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, OBSESSO, rəqəmsal dünyanın yeni fenomeni olan ChatGPT-ni ünsiyyətdə istifadə edən ilk brend oldu.

Soyuq qəhvə markası OBSESSO, inkişaf etdirdiyi sosial media təşəbbüsü ilə rəqəmsal dünyada yeni bir dövrə başlayan süni intellektli söhbət robotu ChatGPT-dən istifadə edən ilk marka oldu. ChatGPT OBSESSO sosial media hesabları üçün məzmun istehsal edir.


İnkişaf etdirdiyi sosial media təşəbbüsü ilə OBSESSO, ünsiyyətdə süni intellektli söhbət robotu ChatGPT-dən istifadə edən ilk marka oldu.


OBSESSO-nun yenilikçi ruhunu daşıdığını və anın zövqünü ünsiyyətə yönəltdiyini söyləyən DİMES Rəqəmsal Marketinq Meneceri Ezgi Özyıldırım, “OBSESSO təcrübəsi olan hər kəslə dostluq münasibətimiz var. Sosial mediada onlar bizi izləyir, biz də onları izləyirik; Biz onlara zövq ala biləcəyimiz yeni təcrübələr təklif edirik. Ani filtrsiz foto paylaşımı ilə real anları işıqlandıran BeReal sosial media platformasındakı kampaniyamızla yanaşı, rəqəmsal dünyada böyük marağa səbəb olan ChatGPT süni intellekt chatbotunu ünsiyyətdə istifadə edən ilk marka olduq; Rəqəmsal rabitədə gücümüzü bir daha nümayiş etdirdik”.


Süni intellekt chatbot ChatGPT-dən isə "OBSESSO ilə əməkdaşlığınız haqqında nə düşünürsünüz?" O cavab verdi: "Marketinq üçün sosial media və qabaqcıl texnologiyalardan istifadə istehlakçılarla əlaqə yaratmaq və istehlakçılara unudulmaz brend təcrübəsi təqdim etmək üçün unikal və innovativ bir yoldur."


30 Noyabr 2022-ci ildə onlayn olan və süni intellektdə yeni dövrün başlanğıcı sayılan ChatGPT, demək olar ki, hər mövzuda mütəxəssis kimi bir çox fərqli mövzuda məlumat verə, sualları cavablandıra və müəyyən məlumatlar əsasında mətnlər hazırlaya bilir.


ChatGPT-nin OBSESSO marka menecerləri tərəfindən veriləcək məlumatlara uyğun olaraq sosial media məzmunu istehsal edəcəyini söyləyən Ezgi Özyıldırım, “Biz bu işə başlayanda ilk olaraq ChatGPT ilə dost olduq və həm markamızı, həm də ünsiyyət dilimizi tanıtdıq. ChatGPT ilə söhbət edərkən o, brendimizi daha yaxşı tanıdı və təsvir etdi. İndi onun bizim üçün hazırlayacağı sosial media məzmununu izləyicilərimizlə paylaşacaq, izləyicilərimizdən gələn sualları öz hesabımız vasitəsilə ona yönləndirib, verəcəyi cavabları dərc edəcəyik. Bu günün trendini tutduğumuz və xoş bir söhbətlə anı yavaşlatdığımız bu təcrübəni izləyicilərimizlə bölüşəcəyik”.


ChatGPT, OBSESSO komandasının brend hesabı vasitəsilə süni intellektə çatdırdığı məlumatlara əsaslanaraq, "Yeni nəsil karamel ləzzəti üçün OBSESSO Caramel Macchiato-nu sınayın", "OBSESSO Caramel Macchiato ilə qəhvə zövqünüzü növbəti səviyyəyə daşıyın". #reexperence”, “Qışda ən gözəl qəhvə təcrübəsi üçün Obsesso White Chocolate Mocha-nı dadmalısınız. "Soyuq havada evdə qış aylarından həzz alın" kimi kreativ məzmunlar hazırlayır.