Facemark.az xarici mənbəyə istinadən "Rəqəmsal reklamlarda hansı rənglərdən istifadə edilməlidir?" haqqında araşdırma yazını təqdim edir!


Marketinq dünyasında mühüm rol oynayan rənglər müştəriyə hansı addım atacağında kömək olur. Çünki etibarlılıq, davamlılıq, ucuz, sərfəli kimi bir çox məna çıxara bildiyimiz rənglər markaların istehlakçılarına çatmasında böyük rol oynayır.


Əslində, markanı yalnız rəng tonundan xatırlaya biləcəyimiz bir çox biznes var. Misal üçün Fərqli qırmızı tonu ilə seçilən "Coca-Cola", mavi tonu ilə "Facebook" onlardan yalnız bir neçəsidir.





Marketinqdə rənglər önə çıxsa da sektorlara görə bəzi rənglər daha çox ön plana çıxır və istehlakçıya təsir etməyə başlayır. Məsələn, turizm sektorunda geniş şəkildə istifadə edilən rənglərə baxdığımızda ağlımıza mavi, sarı, qırmızı və narıncı gəlir. Onların ənənəvi mənaları dəniz, qum və günəşdir. Bəs insanlar daha çox məna daşıyan bu rənglərə necə reaksiya verirlər?


"IQUEEM"in qurucusu Berkun Meral, istifadəçilərin rənglərə və xüsusilə turizm sektorunda istifadə edilən gözə çarpan rənglərə necə reaksiya verdiyini belə izah edir:


Mavi


Mavi rəngin dəniz kimi əks olunmasının səbəbi əslində suyu təmsil etməsidir. Bununla belə, əksər brendlər loqolarında mavi rəngdən istifadə etməyə üstünlük verirlər, çünki bu rəng sülh və inamı simvolizə edir. Intel, Facebook, Twitter, Samsung kimi brendlər loqolarında mavi tonlardan istifadə edirlər.





Turizm obyektlərinin reklam təsvirləri və filmləri adətən mavi çalarlarda olur. Səbəbi çox sadədir, dənizi və hovuzu oyatmaqdır. Bununla belə, yalnız mavi tonlu reklam şəkilləri hazırlamaq düzgün marketinq cəhdi olmayacaq. Mavi dənizi, hovuzu və etibarlılığı təmsil etsə də, özlüyündə maraqlı deyil və yan rənglərlə müşayiət olunmalıdır. Çünki çox yadda qalan bu rəngin müsbət cəhətləri çoxluq təşkil etsə də, istifadə tərzinə görə mənfi təəssürat da yarada bilərsən. Məsələn, mavi rəng həm də soyuqluğu təmsil edir. Heç bir otel öz reklamlarında soyuq obyekt obrazı yaratmaq istəmir. Buna görə mavi rəngdən istifadə edərkən müsbət yan rənglər də daxil edilməlidir.


Qırmızı


Markalarda geniş şəkildə istifadə edilən digər rəng qırmızıdır. Güclü, aqressiv, stimullaşdırıcı və təcililik hissi olan bir rəngdir. Sektor nöqteyi-nəzərindən, ümumiyyətlə, erkən rezervasiya dövrlərində turizm sektorunda intensiv istifadə olunur. "Ets Tur", "Jolly Tur", "Anex Tour", "TUI" kimi bir çox turizm agentliklərinin loqolarında bu rəng var.


Qırmızı rəngin tələsiklik hissi və stimullaşdırıcı təəssüratları olsa da, ağır istifadədə verməsi lazım olan mesaj yerinə yorğunluq və gərginlik kimi mənfi təsirlər yarada bilər. Bu səbəbdən turizm reklamlarında tez-tez ağ və mavi ilə birləşən rəngdir. Düzgün birləşmələrdə istifadə edildikdə, reklamların çevrilmə nisbətlərini əhəmiyyətli dərəcədə artıra bilər.





Sarı


Sarı sevinc, müsbət enerji və alış hissini aktivləşdirmək üçün istifadə edilən rəngdir. Onun əks etdirdiyi başqa bir duyğu isə “müvəqqəti” hissdir. Turizm sektorunda adətən 3-4 gün qalan erkən rezervasiya kampaniyalarında rənglər qırmızıdan sarıya dəyişir. Çünki sarı rəng görən insanlar kampaniyanın qısa müddətdə bitəcəyini hiss edəcəklər.




Onun intensiv şəkildə istifadə edildiyi başqa bir məna da günəşdir. Narıncı və ya sarı rəngdə istifadə olunur və xüsusilə loqolarda günəşi təmsil edir. Yay tətilinin simvoluna çevrilmiş rəngdir. Tətil axtarışında olan biri sarı tonlarda reklamları aydın şəkildə qəbul edəcək. Bundan əlavə, sarı rəng müştərilərin markaya diqqətini artırır.



Narıncı


Sarının bir ton üstü olan narıncı da sevinc, canlılıq və satın alma hissini tətikləyən bir rəngdir. O, həm də sarı kimi günəşi təmsil edir.


Turizm sektorunda reklamlarda geniş istifadə olunur. Sarı ilə istifadə edildikdə, tünd sarı qumu, narıncı isə günəşi təmsil edir. Endirim bildirəcəyiniz reklam kampaniyası aparacaqsınızsa, şəkillərinizdə narıncı rəngdən istifadə etməyi məsləhət görürəm. Xüsusilə narıncı fonda endirim dərəcəsinin yazıldığı formatdakı reklamlar istifadəçinin qavrayışına müsbət təsir edir.





Rənglərdən istifadə edərkən vacib məqamlardan biri də onların bir-biri ilə düzgün birləşməsidir. Məsələn, narıncı rəngdən istifadə etdiyiniz bir şəkildə eyni zamanda sarıdan istifadə etməməlisiniz. Sarı müvəqqəti vaxt, narıncı isə endirim deməkdirsə, siz deyə bilərsiniz ki, niyə müvəqqəti endirim kimi bir təsəvvür yarada bilmirik. Təəssüf ki, beynimiz rəngləri ayrı-ayrılıqda müsbət qəbul etsə də, bəzilərini yan-yana qoyduğunuzda mənfi mənalar çıxara bilir.


Təbii ki, bu rəngləri vizualalarda necə yerləşdirdiyiniz də vacibdir. Məsələn, yuxarıdakı şəkildə narıncı və sarının birləşmələri birlikdə istifadə olunub, lakin rəng keçidləri gözləri yormadan beyinin hər iki mesajı qəbul edə bilməsi üçün yerləşdirilib. Siz peşəkar yaradıcılıq yaradaraq bütün rəngləri bir-biri ilə birləşdirə bilərsiniz. Əsas məqsəd bu rənglərin hər birinin mesajı düzgün çatdırmasını təmin etmək olmalıdır.


Bu nöqtədə, sektorunuzdan asılı olmayaraq, reklam kampaniyalarınızda rəng seçərkən; Kampaniyanın məqsədi, çatdırmaq istədiyiniz mesaj, rəngin sektorunuzdakı mövqeyi, istehlakçının qavrayışı və istifadə edəcəyiniz rənglərin harmoniyası bütövlükdə nəzərə alınmalıdır; Reklam kreativlərinizi də bu istiqamətdə hazırlamalısınız.