Qalstuklar "zövqlərə" uyğun müxtəlif olurlar. Onları ''Marinella Ties'' italyan ticarət markası yamsılamağa çalışır. Bunu nümayiş etdirmək üçün, zövqlə yaradıcı çap reklamı buraxılıb.


Əvvəlcə " 1914-cü ildən zəriflik zövqü" adlı sloqan yaranmışdı. Belə yığcam müəllif hüququnu uyğun olaraq dəstəkləmək və gücləndirmək lazımdır. Bəs bunu necə etmək olar?


''Foolbite'' agentliyinin reklamçıları bunu ənənəvi milli yemək obrazlarının vasitəsilə etdilər. Bu məqsədlə isə qalstuk seçilmişdi. Bəs hansı!- çaşkakoobraznıy, rolloobraznıy, kruassannoobraznıy... Belə gözəl kampaniyanı altı ölkədə davam etdirmək olar? Oxucu isə baxıb dursun! Nə də olsa iştahalı qalstuk formaları alınıb!