Reklam deyincə bəlkə də ilk ağıla gələn David Mackenzie Ogilvy 1911-ci ildə İngiltərədə orta təbəqədən olan bir ailənin övladı olaraq anadan olub. Hamı kimi o da müəyyən məktəblərə gedib, sonra universitetə ​​daxil olub, lakin bundan sonra həyatı adi şəkildə davam etməyib. Təqaüd aldığı Oksford Universitetindən qovulan Ogilvi, necə davam edəcəyini bilmədiyi bir yola girsə də, bu yolda möhkəm addımlarla getməyə davam edib.


"Böyük ideyaya fokslanın."


Ogilvinin fikrincə, reklam onu ​​görənlərin beynində qalacaq əsas ideyaya sahib olmalıdır. Bu fikir onu eyni kateqoriyada olan digər məhsullardan fərqləndirməli və brendi istehlakçının beyninə həkk etmə effekti verməlidir.


“Reklamınız satılmırsa, deməli yaradıcı deyil.”


Maraqlı və təxəyyüllü bir insan olan Ogilvi kreativliyin reklamı maraqlı edən ən vacib şeylərdən biri olduğunu düşünürdü, çünki onun yaxşı nəticələr verdiyini bilirdi. Digər tərəfdən, o, yaradıcı və əyləncəli olmağa çalışarkən kontekstdən qopmamalı olduğumuzu, əsas məqsədin müştərini əyləndirmək deyil, onun məhsula maraq göstərməsi və onu satın alması olduğunu vurğuladı. Bu tarazlığın qorunmasının uğurlu reklamın açarı olduğu bu gün də görünür.


"Müştərinizə hörmət edin."


Bu açıqlamada Ogilvy müştəriyə hörmətin vacibliyini vurğuladı. Aydındır ki, məhsulun tanıtımı zamanı yalnış məlumatların verilməsi və ya məhsulun faydalarını şişirtməyin satışa faydası olmayacaq. Çünki bunları edərkən nə qədər ağıllı olduğunuzu düşünsəniz də, onu alacaq adam da ən az sizin qədər ağıllıdır.


“Rolls-Royce reklamı”


Bu reklam başlığı Ogilvinin "Böyük İdeya" konsepsiyasının mühüm nümunəsidir. Demək olar ki, avtomobilin özünəməxsus xüsusiyyətlərini göstərən və insanların niyə bu məhsulu almalı olduğunu izah edən bu kreativ reklam əslində dırnağa dəyir. Hər kəsin beyninə həkk olunmuş bu reklam sənayedə əsaslı təsir bağışladı.


Bu reklamın uğurunda digər vacib məqam Ogilvinin əslində təklif olunduğu kimi ev tapşırığını yerinə yetirməsidir. Reklam üçün Rolls-Royce-u işə götürəndə, yazmağa başlamazdan əvvəl üç həftə avtomobili yoxladı. Beləliklə, o, bazara çıxaracağı məhsulu tanıdı və onun xüsusiyyətlərini öyrəndi.


“Ev Tapşırığı”


Yaradıcılıq, əlbəttə ki, vacib idi, ancaq bu, kifayət deyildi. David Ogilvy uğurlu kopirayter olmaq üçün çox çalışmağın və yaxşı tədqiqatçı olmağın da çox vacib olduğunu bildirdi. Məhsulun nə olduğunu və nə üçün istifadə edildiyini bilmədən onu düzgün tanıtmaq və satmaq mümkün deyil. “Mənim məsləhətim odur ki, ev tapşırığını yerinə yetirməklə başla. Məhsul haqqında nə qədər çox bilsəniz, onu satmaq üçün bir o qədər böyük ideyaya sahib olacaqsınız”. Sözləriylə Ogilvy, reklam etdiyimiz və satmağa çalışdığımız məhsulu bilməyin vacibliyini vurğulayır. Bu şəkildə görüləcək iş, oxşar məhsullar üçün son reklamları araşdırmaq və beləliklə, hansı fikirlərin işlədiyi və hansının işləmədiyi barədə fikir əldə etməkdir.