İnternetdə öz mallarının və xidmətlərin reklamından şirkətlər tərəfindən alınan gəlir indiyə qədər ən az sayılır.
Bununla belə, bütün reklam verənlər daha aktiv malların və xidmətlərin irəliləyişi üçün qlobal şəbəkədən istifadə edirlər. Bu haqda tədqiqatın analitikləri tərəfindən yaxın vaxtlarda əldə olunmuş nəticələr sübut edir: cari ilin birinci rübündə internet-reklam bazarı ən sürətli artımı nümayiş etdirib.
Statistikaya əsasən, hesabat dövrü ərzində İnternetdə reklamın payı 12,1% artıb. Müqayisə üçün ən yaxın rəqib - radioda reklamdır - 7,9% artım göstəricisini eyni dövr ərzində nümayiş etdirib.


TELEVİZİYA-reklam bazarı, qəribə olsa da, ən aşağı artım sürətlərindən (2,8%) birini nümayiş etdirib, reklam yalnız qəzetləri (3,1%) cox az fərqlə qabaqlayıb. Maraqlıdır ki, yeganə reklam növü hansı ki, məşhurluğu artmayıb, hətta hesabat dövrü ərzində azalıb, bu çap jurnallarında reklam olub ki, onun da ümumi həcmi 1,4% azalıb.