İdman olimpiya obyektlərinin ərazilərində satılmalı olan qida məhsulları, ticarət nişanından məhrum olacaq. Beləliklə, qablaşdırma tərkibi və istehsalçı haqqında məlumat qalacaq. Yalnız Olimpiadanın (McDonald's, Coca-Cola) və Soçi-2014 ("Baltik", "Abrau-Dyurso")kimi təşkilat komitələrinə xüsusi razılaşma imzalamış Rusiya şirkətlərinin dünya partnyorları üçün istisna olunacaq.


Təşkilat komitəsinin "Soçi-2014" qida təşkilinin bölmə rəhbəri Viktoriya Qoldobina bildirdi ki, təşkilat komitəsində istehsalçılara tələblər mövcüddur: hər hansı bir əmtəə nişanlarının, adların, bütün məhsullar üzrə şüarların olmaması olimpiya obyektlərinin ərazisinə hərəkət edəcək. Bu yararlıq, yer, istehsal vaxt müddəti,istehsalçı, tərkib, energetika və s. hissədə məhsulun nişanlama tələblərini inkar etmir.


Qoldobina soçi Olimpiadasında məhsulların necə görünəcəyini hələ dəqiqləşdirməyib. Lakin Təşkilat komitəsində mənbələr "Xəbərlərə" bildirdi ki, burada heç bir sürpriz olmayacaq. Hətta çay içkisinin üzərində göstərilmiş nişan qablaşdırmalarını açaraq və paketlərdən yarlıkları qopardaraq istifadə etmək lazımd idi. "Baltikdə" izah etdikləri kimi, bu şirkətin məhsulu xüsusi şəraitdə satılacaq.


"Baltik" şirkətinin "Soçi 2014" Təşkilat komitəsiylə bütün razılıqları 2011-ci ilin dekabrında imzalanmış müqavilədə qeyd edilmişdir. Bu sənədə əsasən, "Baltik" - "Pivə" kateqoriyasında Soçi oyunlarının rəsmi təchizatçısıdır. Pivə zavodunun mətbuat xidməti izah edir ki, rəsmi Olimpiya parkında "Soçi 2014" Olimpiadasında mehmanxanalarda pivəni satmaq imkanı onlara verilir.


"Abrau-Dyursoda" etiraf etdilər ki, onlar Olimpiadanın idman tikintilərində öz məhsullarını satmağı planlaşdırmırdılar. Şirkətdə bildirilir ki, biz içkiləri belə lunch-zonalara çatdırmağı güman edirik, olimpiya obyektləri üçün yox. "Soçi-2014" təşkilat komitəsinin mətbuat xidmətində vurğuladılar ki,onlar Rusiya qanunvericiliyinə və Olimpiya xartiyasının qaydalarına uyğun olaraq fəaliyyət göstərirlər.


"Marketoloq Gildiyasının" NP şura üzvü Oleq Qvozdik hesab edir ki, belə qaydalar istehlakçıları məhsulları normal seçmək imkanından məhrum edir. Çaşqın ekspert həmçinin bildirir ki, ''nə istehlakın tarixi, nə də seçimin özü mövcuddur.''