İstehlakçıların smartfonları necə ustalıqla istifadə edirlərsə, daha effektiv şopinq üçün geolokasiya texnologiyasından da bir o qədər çox istifadə edirlər.


YP axtarış reklam şəbəkəsinin hesabatına əsasən, istifadəçilər üçün lokal axtarış xüsusilə də sənayenin bir sıra sahələrinə aid sorğu daha tipik bir səciyyə daşıyır.


Bununla əlaqədar olaraq lokal marketinq pərakəndə satış üçün çox vacibdir, potensial müştərilərin yerləşdiyi yeri təyin etməklə onları cəlb etmək üçün lazımlıdır.


CompTIA-informasiya texnologiyaları sənayesi assosiyasının apardığı sorğuya əsasən, geolokasiyanın istifadəsi pərakəndəçilər üçün rəqəmsal marketinqin inkişafı prioritet istiqamətlərindən hesab olunur.


Bundan başqa, artıq 21% respondent geolokasiya xidmətlərindən istifadə edir, məsələn, Foursquare – bundan başqa, 28% respondent yaxın zamanlarda bu xidmətdən istifadə etməyi planlaşdırır.


Sorğuda yalnız 500 amerikan riteyler iştirak edib. Onların 63%-i bu il yeni rəqəmli marketinq texnologiyalarına qoyulan xərcləri artırmaq qərarına gəlib.


Geolokasiyadan başqa, rəqəmli marketinqin inkişafında prioritet istiqamət müştərilərdə sədaqətin formalaşmasıdır (27%); QR-kodları (26%); Groupon kimi xidmətlər vasitəsilə kupon aksiyası (24%); müştərilərə yönəlmiş bloqlar (23%); email-marketinqin proqramları (20%) və Facebook-da brend səhifələri (15%).


Sonuncu iki təşəbbüs artıq uyğun olaraq 65% və 62% pərakəndəçilərdə mövcuddur. Respondentlər siyahıdan bir neçə cavab seçə biliblər.


Lokal axtarışın populyarlığına gəldikdə isə, YP-dən olan analitiklər 563 milyondan çox axtarış sorğusunu və 2012-ci ilin birinci yarısında öz şəbəkələrində 11 milyard reklam baxışını tədqiq ediblər.


Tədqiqatlar göstərdi ki, lokal sorğuların keyfiyyəti – restoranlar, maliyyə xidmətləri, daşınmaz əmlak xidmətləri, toy xidmətləri, sosial yardım xidmətləri və aptek preparatları kimi başlıqlarla artır.


Həmçinin, axtarışa gözəllik sənayesi, hüquqi xidmətlər və tikinti şirkətlərin populyarlıq əldə etmələri daxildir.


Naməlum biznes sahəsi içərisində restoranlar birinci yerdə durur. Bununla yanaşı, bu cür müəssisələrin lokal axtarışı üçün istifadəçilər qısa müddətli dönüşümə çox meylli olmaları ilə xarakterikdir və bu kampaniya üçün çox faydalıdır.


BIA/Kelsey kampaniyasının tədqiqatlarına əsasən, 2012-ci ildə mobil axtarışlar sorğusunun sayı 30 milyarda çatacaq. Belə ki, mobil axtarışların istifadəsi daha da artır, lokal kontentdə önəmi arıtrmaq üçün axtarış maşınları alqoritmi dəyişir.


Ona görə də, lokal marketinq həmçinin, mobil axtarış üçün saytın optimallaşdırılması tez bir zamanda bir çox biznes sahələri üçün prioritet məsələ olmalıdır.