Euler Hermesin hazırladığı və qlobal pərakəndə bazarının digital dönüşüm və dəyişən istehlakçı tələbləri istiqamətində qiymətləndirildiyi Dijital Pərakəndə Araşdırması nümayiş olundu. Bütün dünyada pərakəndə sektorunun gələcəyinə işıq tutan araşdırmanın iştirakçılarının cavabları, pərakəndə inqilabına istiqamət verəcək davranış dəyişikliklərini ortaya qoyur.



Hazır geyim, qida, texnologiya, AVMləri kimi bir çox fərqli sahəni əhatə edən pərakəndə sektoru Türkiyə iqtisadiyyatının də lokomotivlərindən biri olaraq görünür. Türkiyədə pərakəndə sektoru 663 milyard TL səviyyəsində bir böyüklüyə sahibdir. 2018-ci ildə isə bu rəqəmin 880 milyard TLə çatması gözlənilir. Pərakəndə firmalarının dəyişən istehlakçı tələblərinə və alver vərdişlərinə adaptasiya olaraq sürətli digital dönüşüm strategiyalarını həyata keçirməsi isə artıq bir zərurət halını alır.



Euler Hermesin araşdırmasına görə; ümumi nominal pərakəndə satışları son on ildə 4,8 % artdı. Online satış fəaliyyətləri 2016-ci ildə satışların 9 % -ni təmsil edərkən, 2020-ci ilə qədər 5 % artım göstərəcəyi nəzərdə tutulur. Müştəri tələblərini canlandıran digital təcil, pərakəndə sektorunu də şəkilləndirməyə davam edəcək.