Facebook ‘’Facebook Exchange’’ reklam texnologiyasını buraxmağı test edir və hazırlayır. Mahiyyət odur ki, kənar saytların ziyarətçiləri xüsusi “cookie” ilə qeyd olunurlar və Facebook-da onların davranışlarına və maraqlarına müvafiq reklam göstərilir. Məsələn, əgər siz səyahət haqqında saytda idinizsə, müəyyən şeylər axtarırdınızsa və Havayaya tur almadınızsa, bu turun reklamı sizə Facebook-da çatacaqdır.


Texnologiyanın təsvirində ayrıca göstərilir ki, yenidən hədəfləmə üçün daha çox almaq niyyətini nümayiş etdirib, lakin bunu etməyən istifadəçilər, və ya əksinə - alış edən və reklamı verən həmin şəxsin yenə alış etməsini istəyənlər işarələnəcəklər.


Reklamçıların belə dəqiq tarqetinq üçün böyük miqdarda pullar ödəməyə hazır olacaqları gözlənilir. Elanın nümayişi hərrac sistemi üzrə ödənəcəkdir. İstifadəçi Facebook texnologiyasından çıxmamaq şərtilə yalnız Facebook Exchange-in vasitəsilə konkret saytlardan ona reklam təklifindən imtina edə biləcək, buna icazə verilmişdir.


Facebook-un spikeri Texkrançu-nun sözlərinə görə, yeni sistem sosial şəbəkənin marka reklamından satışa köçürülməsinin bir üsuludur. Bundan əlavə, hədəfləməyə və real vaxtda elanların nümayişinə əsaslanan Facebook Exchange işinin mexanizmini istifadəçinin ən son fəaliyyətlərinə tez reaksiya verərək reklam göstərməyə imkan yaradır.


Buna görə məhsulların daha da geniş spektrini reklam etmək olar; məsələn, istifadəçini televizoru dərhal qoşmağa və orada gedən şounu izləməyə həvəsləndirmək kimi bir reklam. Bu halda Exchange-in reklamçılarına istifadəçilərin sosial-demoqrafik və davranış məlumatlarını sosial şəbəkədə hədəfləməyə imkan yaratmadan, Facebook istifadəçilərinin şəxsi məlumatlarını qorumağa vəd verir.