Sentyabr ayının 18 və 19-u “Digital October”də “Red Apple” Beynəlxalq Reklam Festivalında maarifləndirici proqram çərçivəsində öz məruzələrini bildirmək üçün demək olar ki, 100-ə yaxın Cannes Lions sahibləri bir araya gələcəkdir.
Bundan əlavə daha öncə qeyd edildiyi kimi festival reklam icması çərçivəsindən çıxmaq və bu dünyada reklamdan əlavə daha nəisə yaratmağı bacaran insanları dəvət etmək qərarına gəldi.
“Biz formata əsasən daha interaktiv nəticələrə nail olmaq və tamaşaçı ilə daha aktiv çalışmaq istəyirik. İstəyirik ki, bu tədbir spikerlərin yalnız öz mövzuları haqqında çıxış etməsindən ibarət olmasın. Spikerlər onları dinləyən tamaşaçılar ilə sual-cavab formatında əlaqə yaratsın” - “Red Apple”ın direktoru Valentin Smolyakov bildirib. Bu il “Red Apple ” dəyişmə dövrü və genişmiqyaslı quruculuq kommunikasiyası üçün ən sərbəst sahədir. Məhz elə buna görə də söhbət qlobal mənada yaradıcılıqdan gedəcəkdir.
Andrey Boltenko - Soçidə keçirilən açıq olimpiya oyunları mərasiminin ssenari rejissoru və müəllifidir. Sergey Kapkov - Moskva şəhərinin mədəniyyət şöbəsinin müdiridir. O, jurnalist Andrey Kolesnikov ilə birlikdə “Paytaxtın Mədəniyyət kodları” mövzusunda çıxış edəcək. Yazıçı və publisist Tatyana Tolstoy , tarixçi və jurnalist Nikolay Uskov, dilçi Maksim Kronqauz və ictimai ünsiyyət sahəsində tədqiqatçı Anton Gumensky “sosial şəbəkələr tarixi danışmaq incəsənətini məhv edəcəkmi? - “Sosial media VS Storytelling” ” mövzusunu araşdıracaq. Rejissor İvan Petukhov, Uma Turmanı necə çədiyinin bütün sirlərini açacaq. Oleq Nesterov - rədd edilmiş fikirlərlə nələr baş verdiyini düşünəşəcək.
Bilet proqramı: www.timepad.ru
Maarifləndirici proqram: www.festival-program.ru
Festivalın rəsmi internet saytı: www.festival.ru
Bütün suallar üçün: info@festival.ru ünvanına müraciət edə bilərsiniz.