"Intelligence Group" tərəfindən nəşr olunan Cassandra Report (Winter/Spring 2013) 7-13 yaş arasındakı uşaqların media istehlak vərdişlərini təqdim edir. "Digital tweens" olaraq dünyaya gələn bu yaş qrup üzvləri texnologiyayla inkişaf etdiyi vaxt tanış "digital immigrants" arasında diqqət çəkən fərqlər var.




Bu hesabata görə, 10-13 yaşlı uşaqların əksəriyyətinin mobil telefonlardan, 28%-nin isə planşetlərdən istifadə etdiyi müşahidə olunur. Ancaq bu qrupa görə texnologiyadan yalnız xəbər vasitəsi üçün istifadə olunmur. Uşaqlar texnologiyadan yetkinlərin davranışları ilə ayaqlaşmaq adına istifadə edirlər. Buna görə uşaqların media istehlak fəaliyyətlərində YouTube naviqasiyasından 53%, DVR istifadəsi 38% və televiziya izlərkən mobil cihazlardan "multi-tasking" məqsədli istifadəsi 70% olaraq təyin olunur.