İnternet KİV-in drayverlərindən birinin auditoriyasının artmasının əsas səbəbi, keçən il ictimai-siyasi xəbərlərə maraq stimullaşdıran Rusiya cəmiyyətində etiraz fəallığı oldu. Gemius şirkətinin ekspertləri qeyd edirlər ki, müxalifət əhval-ruhiyyələrinin düşməsinin ardınca xəbər meydançalarının dinamikası da aşağı düşdü.
2012-ci ilin dekabrında xəbər portallarıyla Runet istifadəçilərinin ümumi əhatəsi 62,23% və ya 37,7 milyon insan təşkil edirdi. Keçən illə müqayisədə (xəbərlərin ümumi payı 62,72% təşkil edirdi ) faiz nisbətində bu bir qədər daha az hesab olunur. Bununla belə, qeyd etmək lazımdır ki, 1 il ərzində seqment ilk növbədə sayt-aqreqator hesabına təxminən 3 milyon oxucu əlavə etmişdir.
Biznes və siyasət
Bir il ərzində ən çox biznes-mövzularına və siyasətə yönəldilmiş resurslar aşağı düşdü. Rusiya internet istifadəçilərinin sayının artması onların ümumi əhatəsini 32,9%-dən 26,25%-dək azaltdı. Infox.ruexpert.ru saytlarının oxuyucularının azalması rekord qırdı, daha çox isə, infox.ru auditoriyasında azalma müşahidə olundu, oxuyucular iki dəfə 3,64-dən 1,7%-dək azaldı, expert.ru-da da kifayət qədər ciddi azalma 2,0-dan 1,3%-dək müşahidə olundu.
Rosbalt həmçinin mənfi dinamikanın liderləri ilə müqayisədə «Ведомостей» «Коммерсант», bfm.ru, forbes.ru saytlarında da azalmanı göstərir. Ümumi trenddən yalnız 4,24%-dən bir il ərzində 4,82%-dək artmış "Rusiya qəzeti" portalı izvestia.ru (1,52% keçən ilki 1,29%-in yerinə) və dp.ru (1% halbuki bir il əvvəl – 0,99%) təşkil etmişdi.
Regional münasibətdə elektron KİV-in liderləri, biznesə və siyasətə həsr edilmişləri aşağıdakı qaydada qeyd etdilər: Moskva – marker.ru (saytın 36,6% auditoriyası paytaxtda yaşayır); Peterburq – dp.ru (46,6%); SZFO – "Baxış" (14,6%); Mərkəzi federal dairə – "Ekspert" (20,8%); Cənub federal dairəsi – "Ekspert" (17,8%); Volqayan FO – "Kommersant" (16,3%); Ural FO – "Ekspert" (10,5%); və nəhayət Sibir və Uzaq Şərq – dp.ru (13,4% və 4,8% müvafiq olaraq) dəyişir.
Ənənəvi KİV-in elektron versiyaları
Keçən ilin dekabrında xəbər resurslarının bu seqmentinin ümumi əhatəsi 31,55% runet istifadəçilərindən təşkil etmidişdir. Burada "Komsomol həqiqətinin" (8,2%) və vesti.ru (7,8%) şəbəkə versiyası sözsüz liderdirlər. Üçüncü yerdə "Arqument və faktlar" saytı (4,06%), dördüncü yerdə isə, müxalifət "Moskvanın Əks-sədası" (3,25%) olmuşdur. "Moskva komsomol" portalı (2,05%) ilk beşliyi bağlayır.
"Moskva" KİV-in versiyası Snob.ru oldu və saytın 43,8% ziyarətçisi paytaxtda (bu portal ümumrusiya miqyasında yalnız 0,66% auditoriya malikdir) yaşayır. Trud.ru Şimali-qərb və Cənubi (demək olar ki, portalın oxucularının yarısı məhz bu regionlarda olur) sakinlərinin ən məşhur portlalıdır. "Ekspress-qəzet" saytı əksər hallarda Uralda və Privoljyedə (10,5% və 22,8% müvafiq olaraq) izlənilir, halbuki Mərkəzi FO-da "FM xəbərləri" (25,5%) kifayət qədər məşhur sayt olaraq qalır.
Xəbər aqreqatorası
Bir il ərzində xəbər saytlarının bu kateqoriyasının auditoriya əhatəsi o qədər hiss olunacaq dərəcədə azaldı ki, siyasətə və biznesə həsr edilmiş portallarda – 56,15-dən 54,16%-ə qədər internet istifadəçiləri təşkil etdi. Hərçənd, rbc.ru, oxucuların (8,57% ötən ilin dekabrında, 10,9% isə bir il əvvəl təşkil etdi) dörddə birini itirdi. Lakin hətta bu itkilərlə portal seqmentin xəbər resurslarının ilk üçlüyünü bağlayır. Siyahısıda Mail.ru-news (15,5%) təşkil edərək başçılıq edir, ikinci yerdə isə, ria.ru (9,1%) təşkil edir.
Liderlərin sayına həmçinin "Yandeks-xəbər" (6,67%), Rambler-news (6,5%) və Lenta.ru (6,1) saytları da daxildir. Qalan xəbər resursları, Gazeta.ru, Utro.ru və "İnterfaks" saytı daxil olmaqla, runet istifadəçilərinin ümumi sayından təşkil edir.