İnternet video auditoriyası ABŞ-da populyarlığın zirvəsindədir. Tədqiqatçıların sözlərinə görə artıq gələn il Amerika auditoriyasında şəbəkə 71%, yəni 169 milyon insan təşkil edəcək. Break Media ekspertlərinə görə 2012-ci il üçün əsas format pre-roll olacaq (video reklamdan öncə yayımlanan elan). Artıq gələn il üçün 63% daha çox yer planlaşdırılır.


Respondentlərin yarısından daha çoxu, 53%-i bannerdaxili reklamdan istifadə edir. Artıq Break Media 2012-ci ildə bu öz populyarlığını 6% azalaraq 59%-ə endiklərini qeyd etdi. Bu səbəbdən video elana marağın daha çox artacağını qeyd edib. Bunlar: İnternet televiziya, mobil video reklam, reklam və s. dir.


Potensial istehlakçıların müxtəlif qurğulara, platformalara, video, televiziya, mobil reklamlara marağı artır. Reklam verənlərin 67%-i video reklam və online reklam formatlarını birləşdirmək istəyir. Reklamların 48%-nə  internetdə və televiziyalarda baxılır.


Araşdırma zamanı Break Media reklam verənlərlə reklam satanlar arasında uyğunsuzluq gördüklərini qeyd edib.. Klik başı qiyməti (CPC) - online video reklam 69%, 1000  nümayiş başına qiyməti (CPM) 53%  olaraq qiymətləndirilir.


Break Media “alış qiymətinin” 21% artacağını ümid edirlər. 19% ödəmə ilə “ daxil etmə haqqı” ən çox seçim olunanlar arasında ikinci sıradadır. Üçüncü yerdə “Min dəfə baxılmasına qarşılıq ödəmə” 18%-dir. Daha sonra azalan sıra ilə “görünmə qarşılığı ödəmə” (17%), “klik başına ödəmə” (16%), “nümayiş gününə qarşılıq” (9%) təşkil edir.