Logistika şirkəti FedEx artıq FDX adlı öz ticarət platformasını elan edib. Platforma, çox güman ki, tacirlərə tələbin yaradılması, yerinə yetirilməsi, izlənilməsi və geri qaytarılması da daxil olmaqla satınalma sonrası təcrübə kimi xidmətlər təklif etməklə Amazon ilə rəqabət aparacaq.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, şirkət bildirib ki, FDX hazırda 2024-cü ilin payızında daha geniş istifadəyə verilməsi planları ilə özəl baxışdadır. Bizneslər onu sınamaqda maraqlarını forma vasitəsilə qeyd edə bilərlər . Şirkət pilot proqramın bir hissəsi olan heç bir brendi qeyd etməyib.


FedEx-in elanında "məlumatlara əsaslanan", "rəqəmsal yönümlü" və "bütün ölçülü müəssisələr üçün uçdan-uca e-ticarət həlli" daxil olmaqla bir çox marketinq sözləri var, lakin mövcud platformalarla necə rəqabət aparacağına dair təfərrüatlar baxımından incədir. .


Şirkət bildirib ki, tacirlər FedEx-in 2020-ci ildə əldə etdiyi e-ticarət platforması olan ShopRunner kimi xidmətlərindən müştərilərə çatmaq, vebsaytlarda təxmini çatdırılma vaxtını göstərmək, arabaları idarə etmək, paketləri izləmək, çatdırılmaların karbon emissiya təsirini qeyd etmək və idarə etmək üçün istifadə edə bilər..


FedEx, istehlakçılara xidmət göstərmək üçün bir bazar biznesinə girmədiyini açıqlayıb.


“Biz bazarla məşğul deyilik. Biz bizneslərə tələbatdan alışdan sonra mümkün olan ən yaxşı təcrübəni yaratmağa kömək etməyə çalışırıq. Biz onlara rəqəmsal imkanlar və anlayışlar təqdim edirik və onlar öz istehlakçıları ilə təcrübəyə sahibdirlər " FedEx sözçüsü Kristina Meek TechCrunch-a açıqlamasında deyib.