Affiliate marketing rəqəmsal dünyada ən populyar və effektiv marketinq strategiyalarından biridir.
Bu sistem həm brendlərə, həm də fərdi marketoloqlara müstəqil marketoloqlar vasitəsilə məhsul və xidmətlərin təşviqi və satışı ilə qazanc əldə etməyə imkan verir.
Gəlin filial marketinqinin nə olduğunu və onun necə edildiyini tam təfərrüatı ilə araşdıraq.
Affiliate marketinq bir məhsul və ya xidmətin təşviqi və bu promosyonlar vasitəsilə həyata keçirilən satışlardan komissiya qazanma prosesidir. Bu marketinq modeli üç əsas aktoru əhatə edir: satıcılar (və ya reklamçılar), filiallar (və ya tərəfdaşlar) və istehlakçılar. Satıcılar öz məhsullarını geniş auditoriyaya çatdırmaq üçün filiallardan istifadə edərkən, filiallar öz marketinq kanalları və strategiyaları vasitəsilə məhsulları tanıtmaqla gəlir əldə edirlər. Bu model, aşağı başlanğıc dəyəri və yüksək gəlir potensialına görə xüsusilə sahibkarlar və bloggerlər arasında populyardır.
Filial marketinq sistemi necə işləyir?
Affiliate marketinq sistemi öz məhsullarını tanıtmaq və satmaq üçün müstəqil marketoloqlarla əməkdaşlıq edən satıcılara əsaslanır. Bu əməkdaşlıq adətən filial şəbəkəsi vasitəsilə həyata keçirilir. Filiallar öz veb-saytlarında, bloqlarında və ya sosial media hesablarında tacirlər tərəfindən təqdim olunan linklərdən və ya reklam materiallarından istifadə edirlər. Müştəri bu keçidlər vasitəsilə alış-veriş edərsə, filial müəyyən bir komissiya qazanır. Bu proses düzgün hədəf auditoriyaya çatmaq və effektiv marketinq mesajları yaratmaq üçün diqqətli planlaşdırma tələb edir.