The Financial Times, Meta-nın gəlir artımı axtararkən WhatsApp söhbət proqramında reklamları araşdırdığına dair bir hesabat dərc etdi.
Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, bu WhatsApp-da bundan sonra reklamların olub-olmayacağı dilemmasına səbəb oldu. Lakin WhatsApp prezidenti Will Cathcart X-də verdiyi açıqlamada bunun yanlış olduğunu söylədi; O, belə bir planlarının olmadığını açıqlayıb.
Financial Times hesabatında Meta-dakı komandaların WhatsApp söhbət ekranında insanlarla danışıq siyahılarında reklamların göstərilib-göstərilməyəcəyini müzakirə etdikləri, lakin mövzu ilə bağlı məlumatı olan insanlara istinad edərək yekun qərarın verilmədiyi bildirilib. Financial Times xəbər verir ki, Meta tətbiqdən reklamsız istifadə etmək üçün abunə haqqının tutulması məsələsini də müzakirə edir.
Financial Times-a verdiyi açıqlamada WhatsApp, bunu sınaqdan keçirmədiklərini və belə bir planlarının olmadığını vurğuladı.
Əslində, analitiklər bir müddətdir ki, Meta-nın WhatsApp-a reklam gətirəcəyi ilə bağlı fərziyyələr aparırdılar. Çünki belə bir addımın şirkətə ciddi pul qazandıracağı düşünülür. Lakin bütün bunlara baxmayaraq, Meta indiyə qədər WhatsApp proqramında reklam göstərmək fikrinə qarşı çıxıb. Şirkət WhatsApp Business vasitəsilə pul qazanmağa davam edir, bu təklif tacirlərə yönəldilib və bunun əvəzinə müəyyən xidmətlər üçün ödəniş tələb edir.
Əslində, Meta WhatsApp Business vasitəsilə gəlirlərini artırmaq üçün fevral ayında tətbiqdə qiymət strukturunda və mesajlaşma kateqoriyalarında dəyişikliklər etdi. Bu kateqoriyalara kommunal, autentifikasiya, marketinq və istifadəçinin başlatdığı xidmət söhbətləri daxildir.