Ülker-in yeni layihəsində süni intellektdən Ülker Albeni-nin qablaşdırma dizaynlarının nə ola biləcəyi soruşulub. Süni intellekt, Ülker Albeni-nin hədəf auditoriyasının brendi təsvir etməyə üstünlük verdiyi "həyəcanlı", "əyləncəli" və "moda" kimi sözlərdən istifadə edərək, Albeni üçün xüsusi olaraq yüzlərlə yeni paket hazırladı.
Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, son mərhələdə Ülker Albeni ən yaxşı şəkildə əks etdirən üç fərqli dizayn müəyyən edilib və Albeni dizaynlı bu yeni qablaşdırma istehlakçılara təqdim edilib.
Sentyabrın 8-də başlayıb 22-də başa çatacaq kampaniyada yeni qablaşdırılan Ülker Albeni alan istehlakçılara çəkilişdə iştirak hüququ veriləcək;
Lotereya qaliblərinə kampaniyanın sonunda müxtəlif hədiyyələr də veriləcək. Bundan əlavə, bu yeni qablaşdırılmış Albenisləri alan insanlara üç fərqli paketdən hansını daha çox bəyəndikləri ilə bağlı sorğu sualı veriləcək.
Kampaniya sona çatdıqdan sonra Ülkər Albeni'nin yeni qablaşdırması, ən çox səs toplayan süni intellekt dizaynı Türkiyə daxilində ortaq zəncir bazarlarında istehlakçılara təqdim ediləcək.
Layihə ilə bağlı Ülker CMO Mustafa Kabakçı: “Ülkərin müştəri məmnuniyyəti yönümlü quruluşu sayəsində istehlakçılarımızla davamlı ünsiyyətdəyik; Onların gözləntilərini və ehtiyaclarını qarşılamağa çalışırıq. Son zamanlar xüsusilə gənclər arasında populyarlaşan süni intellekt tətbiqləri demək olar ki, hər sektora yeni nəfəs gətirdi. Türkiyədə qəlyanaltı kateqoriyasında yeni bir çığır açaraq, ən məşhur brendlərimizdən biri olan Albeni üçün layihə hazırladıq və süni intellektdən istifadə edərək məhsul qablaşdırmamızı yenidən dizayn etdik. Alternativlər arasında seçimi istehlakçılarımızın öhdəsinə buraxdıq. İnanıram ki, Ülker-də innovasiyaları fərqli bir ölçüyə daşıdıq və bu layihə mühüm bir mərhələ olacaq”. dedi.