Consciouslab, Kayhan Dural tərəfindən yeni nəsil ünsiyyət ehtiyaclarını həll etmək üçün qurulan süni intellekt dəstəkli yaradıcı quruluş, Teknosa'nın rəqəmsal təcrübəsi və süni intellektə yönəlmiş tərəfdaşı oldu.
Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, əməkdaşlıq çərçivəsində Consciouslab rəqəmsal, sosial və platforma yönümlü rəqəmsal təcrübə səyahətində Teknosa ilə birlikdə olacaq. Tərəfdaşlıq çərçivəsində yeni nəsil məzmun istehsalı, təcrübə dizaynı və xüsusi süni intellekt modellərini əhatə edən hərtərəfli layihə təqvimi yaradılıb.
Consciouslab təsisçisi Kayhan Dural əməkdaşlıq haqqında dedi: “Texnoloji inkişaflar və böyük sürətlə irəliləyən platformalar yeni kommunikasiya ehtiyacları yaratdı. Bu kommunikasiya ehtiyaclarını ənənəvi reklam strukturları ilə qarşılamaq mümkün deyil. Uzun müddətdir birlikdə çalışdığımız Türkiyənin qabaqcıl markalarından olan Teknosa ilə bu vəziyyətə bir həll təklif etmək və yeni layihə modelləri inkişaf etdirmək istədik. Biz bu maraqlı əməkdaşlıqdan şadıq və fəxr edirik”. ifadələrdən istifadə etmişdir.
Teknosa Rəqəmsal Ticarət və Marketinq Baş Direktorunun müavini Emre Kurtoğlu, yeni texnologiyaların bir çox sahədə açıldığını ifadə edərək, “Teknosa olaraq, biz bütün kanallarımızda unikal müştəri təcrübəsi təmin etmək üçün birbaşa və ya dolayı yolla süni intellekt texnologiyalarından istifadə edirik. biznes proseslərimizi təkmilləşdirmək. Bu gün müştəri təcrübəsini yaxşılaşdırmaq və fərdiləşdirilmiş təkliflər təklif etmək, məlumatların mənalı oxunması və strategiyaların yaradılması və müştəri problemlərini həll edən süni intellektin əsaslı tətbiqləri ilə başladığımız investisiyalarda müxtəlif proseslərə süni intellektin inteqrasiyasından danışırıq. Dizayn, kreativ layihə yaradılması, məzmun istehsalı, video istehsalında biz süni intellektdən əvvəl mümkün olmayan layihələri təsəvvür edə bilirik və istehsal prosesləri üçün süni intellektlə bütün prosesi əslində yenidən düşünə bilərik. Pərakəndə sənayedə ənənəvi reklam quruluşunu növbəti səviyyəyə çıxararaq, süni intellekt modellərindən istifadə edərək reklam və məzmun idarəçiliyimizi daha səmərəli etməyi hədəfləyirik. Bu yolla, hədəf auditoriyamız ilə daha dərin və mənalı qarşılıqlı əlaqə qurmağımıza imkan yaratmağı hədəfləyirik.
Consciouslab əməkdaşlığımızla bu sahədə işimizdə çıtayı daha da yüksəldəcəyik və marketinq kommunikasiyalarımızı effektiv idarə etməklə davamlı inkişafa nail olacağıq”. dedi.