KFC yeni kampaniyasında bütün çəngəl və bıçaqlardan üzr istədi.
Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, KFC fast food şəbəkəsinin toyuqlarını yemək üçün bıçaq və çəngəldən istifadə etmək heç kimin ağlına gəlməyib. Bu nöqtədə KFC Canada, KFC delikatesləri yeyərkən unudulmuş bütün qablardan üzr istəyən bir kampaniya hazırladı.
Courage kreativ agentliyi tərəfindən yaradılan və Henry Schofield tərəfindən idarə olunan yeni kampaniya "Bağışlayın qablar" brendin məşhur “barmaq dişlədən ləzzət” sloganını vurğulayır. Kampaniyaya görə, bu ləzzət o qədər təsir edicidir ki, ləzzətdən həzz alarkən çəngəl və bıçaq yada düşmür.
Air Supply-nin məşhur mahnısı olan "All Out of Love" mahnısının müşayiəti ilə KFC müxtəlif insanların xeyirxahlığı və qab-qacaqları bir kənara qoyub əllərinə üstünlük verdiyi müxtəlif səhnələri əks etdirən reklam çarxını təqdim edir. KFC mesaj verir ki, "Bütün qab-qacaqlardan səmimi üzr istəyirik. Xırtıldayan, qızılı və barmaq dişləyən toyuqlarımız daha yaxşı əllərə əmanətdir".
Courage- in həmtəsisçisi Coel Holtbinin dediyinə görə, dünyanın ən məşhur şüarlarından biri olan “Barmaqları dişlədən ləzzət” üzərində işləmək təkcə həyəcanverici deyil, həm də təzyiq hiss edirdi. Uzun müddət bu şüarın ətrafında reklam etdikdən sonra "Sorry Utensils" ikonik şüarın fərqli bir şərhini təqdim etməyi hədəfləyir.