Facemark.az xarici mənbəyə istinadən "Brend niyə loqosunu dəyişir?" mövzusunda araşdırma yazını təqdim edir.


Loqonun yenilənməsi ehtiyacının dörd əsas səbəbi var:


1. Şirkət öz adını dəyişir. (Çox nadir)
2. İki şirkət birləşir. (Nadir)
3. Şirkət özünü fərqli mövqeləndirməyə qərar verdi. (Tez-tez)
4. Şirkət öz şəxsiyyətini canlandırmaq və ya onu indiki vaxta daha uyğun etmək istəyir. (Daha tez-tez)


Göründüyü kimi, Pepsi-nin loqo dəyişikliyi dördüncü kateqoriyaya düşür.


Gəlin araşdıraq(Pepsi misalında)


Pepsi-nin öz şəxsiyyətini canlandırmaq istəyinin iki əsas məqsədi var. Birinci; brend 125 illik yubileyini qeyd edir. Loqo dəyişikliyinin belə xüsusi dövrə təsadüf etməsi brendə marağı xeyli artıra bilər.


İkinci səbəbi isə şirkətin marketinq və satış şöbəsinin rəhbəri Todd Kaplan izah edir. O, əvvəlki loqodakı kiçik hərf, nazik quruluş və pastel mavi tonunun Pepsi-nin özünə inamlı və enerjili mövqeyini adekvat şəkildə əks etdirmədiyini və dəyişikliyin mahiyyətinin də bundan ibarət olduğunu deyir.


Pepsi loqosunun tarixi inkişafına nəzər saldıqda bunun kimi ziddiyyətli və çaşqın vəziyyətlərin daha əvvəl də yaşandığını görə bilərik. Pepsi, uzunmüddətli planlar qurmayan, 'anında yaşayan' bir marka xarakteri daşıyır. Təbii ki, bunun da mənfi cəhətləri var.


Pepsi-nin ən böyük rəqibi olan Coca-Cola 1891-ci ildə bildiyimiz qırmızı loqoya qərar verdi. Daha sonra çox kiçik dəyişikliklərlə öz şəxsiyyətini dövrə uyğunlaşdırdı.


Pepsi isə 7 il sonra, 1898-ci ildə Coca-Cola-ya bənzəmək istədiyi üçün bənzər bir şəxsiyyət yaratmalı idi. İllər keçdikcə bu kimlik qrafik dizayn keyfiyyəti baxımından ciddi şəkildə inkişaf etsə də, getdikcə Coca-Cola-ya bənzəyir. 1950-ci il Pepsi-Cola loqosu Coca-Cola ilə təhlükəli dərəcədə oxşardır.


Bu vəziyyət narahatlığa səbəb olmalı idi, çünki 1951-ci ildə yeni bir rəng və şüşə qapağı şəkli əlavə edildi. Təbii ki, bu dəyişiklik həm də İkinci Dünya Müharibəsindən sonra yüksələn millətçilik hərəkatı ilə üst-üstə düşür. Beləliklə, bunun ABŞ bayrağının qırmızı, mavi və ağ rənglərinə istinad olacağı ehtimal edilir.


11 ildən sonra Coca-Cola-ya bənzəyən qırmızı əl yazısı tamamilə yoxa çıxdı və doqquz il ərzində dörd loqo dəyişikliyi oldu.


Pepsi müsabiqənin başlanğıcından bəri özünü “Coca-Cola-nın gənc və dinamik versiyası” kimi tanıtdırır. Çox tez-tez loqonun dəyişdirilməsini bununla əlaqələndirənlər olsa da, bu mənə çox məntiqli və düzgün görünmür. Çünki brend zamanla ayaqlaşa bilmək üçün loqosunu daim yeniləməyə ehtiyac duymamalıdır.


2023-cü ilə qədər Pepsi vurğulamağa dəyər iki yeni məlumat əldə etdi. Birincisi, o, 125 illik yubileyini qeyd edir, ikincisi, standart Pepsi artıq 57 faiz az şəkər ehtiva edəcək. Bunlardan birincisi prestij baxımından, ikincisi isə sağlamlıq baxımından çox önəmli idi.


Yeni loqo 125 illik ənənəni əks etdirə biləcək nostalji növünə keçdimi? 1969-cu ilin rəngi və forması xaricdəki qara çərçivə ilə 90-cı illərə bənzər bir dilə qaytarılsa da, bunun güclü nostalji vurğu olduğunu mübahisə etmək çətindir. Beləliklə, "57 faiz daha az şəkər" kimi iddialı bir tətbiqi dəstəkləyəcək daha sağlam görünən vizual quruluş əldə edildimi? Onun cavabı yox.


Əslində, bu iki imkan o qədər açıq-aşkar nəzərdən qaçırıldı ki, Pepsi loqonun yenilənməsini əsaslandırmaq ehtiyacını tamamilə rədd etdi. 125 ildə 20 dəfə loqosunu dəyişməsi uzun illər buna sübutdur.