Facemark.az "USP nədir və necə yaradılır?" mövusunda araşdırma yazını təqdim edir.


Unique Selling Proposition (Unikal Satış Təklifi) və ya qısaca USP, ilk dəfə 1940-cı illərin əvvəllərində uğurlu marketinq kampaniyalarının izlədiyi nümunəni təsvir etmək üçün istifadə edilən marketinq konsepsiyasıdır.


Daha dəqiq desək, belə kampaniyaların o qədər fərqli təklifi var ki, müştəri brendini dəyişməyə razı olur. Bu gün bu termin daha çox gündəlik məna qazanıb və markanı digərlərindən fərqləndirən hər bir xüsusiyyət USP adlanır.


Məsələn, ABŞ-da Domino's Pizza tərəfindən ilk dəfə elan edildiyi zaman “pizzanız 30 dəqiqə ərzində qapınızda olmazsa, biz ödəyirik” USP idi.


USP necə yaradılır?


Bir iş sahəsində tamamilə fərqli olmaq və tamamilə eyni olmaq arasında yəqin ki, onlarla və ya yüzlərlə mövqe var. Şirkətlər bu mövqelərdən bir neçəsini iddia edə və dünya səviyyəli ulduzlara çevrilə bilər və ya heç bir şey ola bilməz. Ulduz olmaq ilə heç bir şey olmamaq arasında rəqabət faktorlarını başa düşmək və ya anlamamaq dayanır.


Əgər mühit münasibdirsə (konyunktura), özünəməxsus təklifiniz olmasa belə, uzun müddət problemsiz davam edə bilərsiniz. Məsələn, İstanbulun çox az sayda marinalarından birində yeriniz ola bilər, burada çox rəqabətli və orijinal olmayan obyektləri çox baha qiymətə sata bilərsiniz. Dəniz kənarında və insanların üstünlük verdiyi bir yerdə olduğunuz üçün işiniz davam edir.


Bu halda rəqabət faktorlarını oxuyub-oxumamağın fərqi yoxdur, amma iki küçəni geriyə köçürəndə rəqabət kabus kimi üzərinizə enir. Əgər şirkətinizin belə bir üstünlüyü varsa, ilkin təklifin mövzusu təbii olaraq sizin mövzunuz deyil. Ancaq çox az şirkət bu cür mühitə "uzun müddət" sahib ola bilər. Sonda o marinada baş verməsə, başqası başqa marinada üstün xidmətlə çıxacaq.


“Orijinal təklif” hazırlayarkən seçimlər sonsuz görünə bilər, lakin müştərilərin həqiqətən dəyər verdikləri və sizin nə edə biləcəyiniz üçün təbii bir məhdudiyyət var; Digər tərəfdən, hər fərq orijinal təklif deyil. Əksər şirkətlərin özünəməxsus təklifi yoxdur, bəziləri bazar boş olanda baş verir, bir çoxu isə pulu bitənə qədər öz işini saxlayır və sonda yoxa çıxır. On minlərlə şirkət yox olur, çünki tarixi uğurlu olanlar yazır.


Orijinal təklif yaratmaq üçün əvvəlcə hansı boşluğu, ehtiyacı və ya boşluğu doldurmağı hədəfləyəcəyinizi düşünməlisiniz. Əlbəttə ki, vəziyyət sizin edə biləcəyiniz bir şey olduqda başlaya bilərsiniz. Bu proses müəyyən təhlil, bəzi sağlam düşüncə tələb edir, çünki siz ehtiyaclar toplusunu asanlıqla şişirdə və ya yanlış təqdim edə bilərsiniz. Digər tərəfdən, sahib olduğunuzdan daha çox gücə sahib olduğunuzu düşünmək və hər şeyi edə biləcəyinizi düşünmək səhvi olduqca yaygındır.


Məsələn, stokdan geniş çeşiddə məhsullara rast gəldiyimizi və daha sonra çeşidin yarısını belə anbarda saxlamadığınız üçün müştəri tərəfindən danlandığımızı deyirsinizsə, bu, şirkətinizin fəaliyyəti ilə onun orijinalı arasında heç bir əlaqənin olmadığını bildirir. Bu halda, orijinal təklifiniz sadəcə sözlər olacaq. Buna görə də, edə bilməyəcəyinizi söyləməmək vacibdir.