Pulsuz hədiyyələr almağı kim sevməz? Müəssisələr müştəriləri pulsuz əşyalarla şirnikləndirə bildiklərini bilirlər və getdikcə daha çox brend alışla hədiyyə strategiyasından istifadə etdiyi üçün biz bunu tez-tez görürük. Şübhəsiz ki, bu sınaqdan keçmiş strategiyadır.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən "(GWP) nədir?" mövzusunda araşdırma yazını təqdim edir!
Alış təşviqi ilə hədiyyə, alıcıları markanızla alış-veriş etdikdə onlara hədiyyə təklif etməklə həvəsləndirmək üçün istifadə edilən məşhur satış taktikasıdır. Hədiyyələr çox vaxt brendin dəyərini artırmaq üçün məhsula bərabər və ya daha yüksək dəyərə malikdir.


GWP Təşviqinin Faydaları


1. Brend dəyərini artırır
Brendlər fərdi məhsulun özü üçün daha yüksək dəyərə malik olan bir hədiyyə təklif etdikdə, markanın qəbul edilən dəyərini artırırlar. Bunu endirim promosyonları ilə müqayisə etsəniz, GWP marka dəyərini əlavə etmək üçün daha təsirli vasitədir. Endirimlər, siz onu endirimli qiymətə təklif etdiyiniz zaman məhsulunuzun qəbul edilən dəyərinə mane ola bilər və GWP promosyonlarından daha bahalı ola bilər.


2. Dönüşüm dərəcələrini artırır
Alış-verişlə hədiyyə təklif etmək müştərilərə alışlarından daha çox dəyər qazandıqlarını hiss etməyə imkan verir. Bu da öz növbəsində onların çevrilmə ehtimalını artırır. GWP-lər ümumiyyətlə eksklüziv və məhduddur, bu da müştərinin satınalma qərarlarına təcili əlavə etdiyi üçün konvertasiya dərəcələrinə kömək edir. Bir şey məhdud tədarükdə olduqda və ya məhdud müddətə təklif edildikdə, müştərilər təklifi əldən vermək qorxusundan daha çox satın almağa meyllidirlər.


3. Təkrar alışları təşviq edir
Satınalma ilə birlikdə hədiyyə təqdim etdiyiniz zaman müştərilərinizə markanızdan adətən almadıqları məhsulu sınamağa icazə verirsiniz. Müştərilərinizi markanız daxilində daha çox məhsula məruz qoyursunuz və onlar müəyyən bir məhsulu bəyəndikdən sonra daha çox şey üçün geri qayıtmağa daha çox meylli olurlar.


Yeni məhsulun təqdimatı üçün GWP təşviqindən istifadə yeni məhsulunuzu müştərilərinizə göstərmək və məhsul haqqında dəyərli rəy və məlumat toplamaq üçün əla yoldur.


4. Satış
GWP təşviqi məhsul təkliflərinizi artırmaq üçün əla bir yoldur. Bu strategiya yalnız müştəri müəyyən məbləğdən artıq pul xərclədikdə hədiyyə təklif etdikdə işləyir. Məsələn, 50 dollardan yuxarı alışlar üçün GWP təşviqi təqdim edirsiniz. Əgər müştəri artıq 40 dollar xərcləyibsə, o, həddi qarşılamaq və pulsuz məhsul əldə etmək üçün daha çox alış-veriş edəcək.


5. Müştəri loyallığını inkişaf etdirir
Alış-verişləri ilə müştərilərə hədiyyə vermək onların alışına dəyər qatır və brendinizlə müsbət əlaqə yaradır. Harris Interactive-in sorğusunun nəticələri göstərdi ki, hədiyyə alan müştərilərin təxminən 90%-i hədiyyə aldıqdan sonra onlayn pərakəndə satıcıdan daha tez-tez alış-veriş etmək bir qədər az ehtimaldır. Müştərilər əlavə dəyər vasitəsilə onlarla əlaqə yaratmaq üçün əsl səy göstərən brendlərə daha sadiqdirlər.