Bu il dördüncü dəfə təşkil edilən “DPİD” mükafatları sahiblərini tapdı.
250 proyektin müraciət etdiyi DPİD mükafatlarında bu il rekord iştirak reallaşdı. 19 fərqli kateqoriyada 77 agentliyin yarışdığı DPİD mükafatlarında 36 fərqli agentlik mükafat sahibi oldu. Keçdiyimiz illərdən fərqli olaraq bu il sosial media kateqoriyası da əlavə olunan müsabiqədə bütün kateqoriyalarla yanaşı iki xüsusi mükafat da verildi. Satış və marketinq dünyasında bir çox adın qatıldığı gecədə “ən yaradıcı satış taktikası” xüsusi mükafatını The Sales Machine İstanbul qazanarkən, “Ən Cəsur Müştəri” xüsusi mükafatı isə Efes Pilsenin oldu.
2005-ci ildə dünyada olduğu kimi Türkiyədə də sürətlə inkişaf edən birbaşa satış sektorunu təmsil etmək üzrə qurulan Doğrudan Satış İletişimcileri Dərnəyi (DPİD ) tərəfindən bu il 4-cü dəfə keçirilən DPİD mükafatları 26 oktyabrda Rəhmi Qoç Muzeyində təşkil edilən bir mərasimlə öz sahiblərini tapdı.
Birbaşa satış sektoruna diqqəti artırmağı qarşısına məqsəd qoyan sektor işçiləri arasında ünsiyyət qurmağı, xidmət keyfiyyətini yüksəltməyi və haqsız rəqabətə qarşı mübarizə etməyi məqsəd qoyan DPİD damı altında təşkil edilən mükafat mərasiminə bu il rekord bir iştirak reallaşdı .
Bu il 250 proyektin izləndiyi mükafat mərasiminə 350 adam qatılmışdı. 250 proyektin yarışdığı müsabiqədə gələcək illərdə iştirakın gedərək artması gözlənilir. Birbaşa satış sektorunda “hadisə” yaradan işlərlə çıxmağı hədəfləyən DPID ödüllərində bu il 77 agentlik interaktiv satışa çıxarma , verilənlər bazasında satışa çıxarma , satış nöqtəsində və sahədə satışa çıxarma ilə fəaliyyət satışa çıxarması əsas kateqoriyaları altında cəmi 19 fərqli kateqoriyada yarışdı . Bunların xaricində mükafat gecəsində iki də xüsusi mükafat öz sahiblərini tapdı . Müsabiqəyə qatılan işlər strategiya , yaradıcılıq , tətbiq bacarığı və kampaniya nəticələri meyarlarına görə qiymətləndirildi . İlk seçmələr isə üç fərqli qrup tərəfindən reallaşdırılıb. Müsabiqə münsifi və akademiklərdən ibarət olan ilk qrupun verdiyi səslərin yüzdə otuzu, DPİD üzvlərindən ibarət olan ikinci qrupun verdiyi səslərin yüzdə iyirmisi və son olaraq da hər biri öz kateqoriyalarında mütəxəssislərdən seçilən peşə komitələri qrupunun səslərinin isə 50%-i olmaq üzrə cəmi toplanan ballarla keçən işlər qısa siyahıya alındı. Heç bir agentliyin öz işi üçün səs istifadə etmədiyi seçimlərin nəticəsində qısa siyahıya alınan proyektlər isə münsif üzvləri tərəfindən qiymətləndirildi .
Tək meyar yaradıcılıq deyil
Kadir Çöpdemir və Mehmet Alişanın əyləncəli nümayışlərilə rəng qatdıqları gecə, Birbaşa Satış Ünsiyyətçiləri Dərnəyi başçısı Murad Karamanoğlunun çıxışı ilə başladı. Birbaşa satış sektorunun hər keçən il böyüdüyünü ifadə edən Karamanoğlu : "Sektorun ölkəmizdəki bazar böyüklüyü 1.2 milyard dollara çatmış vəziyyətdədir. Bu böyüməklə birlikdə bu il dördüncü dəfə təşkil etdiyimiz mükafatlara 77 fərqli agentlik və cəmi 250 proyekt müraciət etdi . Müraciətdə olan proyektlərin hamısı çox yaxşı idi . Şirkətlərin birbaşa satış ünsiyyətinə verdiyi əhəmiyyətin artdığını görməkdən və mükafatlara göstərilən maraqdan dolayı xoşbəxtik. Proyektlər bizə ölkə olaraq bu sektorda gəldiyimiz nöqtəni daha dəqiq göstərdi. Bir sonrakı mükafatlar üçün daha çox müraciət olacağını düşünürük" şəklində danışdı. Mükafat mərasiminə olan marağı gözlədikləri kimi olduğunu ifadə edən Kahramanoğlu qazananlar arasında, çeşidliyin bol olduğu bir çox işin olduğunu da ayrıca qeyd etdi . Qatılan proyektlərə mükafat verilərkən yaradıcılığın əhəmiyyətli bir meyar olduğunu söyləyən Kahramanğlu, "Ön planda yaradıcı olmaqla birlikdə, strategiya, yaradıcılıq, tətbiq və nəticələrə diqqət yetiririk. Biz bu dörd əsas meyarda işləri qiymətləndiririk. Bizim üçün yaradıcılıq tək meyar deyil” dedi.
DPİD mükafat komitəsi Başçısı Dərya Sezər də "Birbaşa Satış Ünsiyyətçiləri Dərnəyinin 51 üzvü olduğunu fikirləşəndə 75 agentliyin bu mükafat üçün yarışdığını düşünmək çox böyük bir sevincdir. Müsabiqə hər keçən gün yüksələn bir xətt tutur. Sektorun çoxunu təmsil etməyə başladıq, bu bizi çox xoşbəxt edir" deyərək müsabiqəyə göstərilən maraqdan olduqca məmnun olduqlarını ifadə etdi. Bu il müsabiqə meyarlarında və rejissorluqlarında kiçik revizyonlar etdiklərini söyləyən Sezər həvəslənidirci satışa çıxarma sahəsində və satış nöqtəsində satışa çıxarma olaraq revize etdiklərini və keçmiş illərdəki təcrübələrini də proyektə qatdıqlarını ifadə etdi .
Hansı agentlik neçə birincilik qazandı?
Müsabiqədə fərqli kateqoriyalarda əldə etdikləri üç birincilik mükafatıyla ən çox birincilik qazanan agentliklər Brand Experience, The Sales Machine İstanbul və Youth Republic oldu. Brand Experience "Roadshow" kateqoriyasında "Carnavichi" adlı kampaniyasıyla, "İnteraktiv Satışa çıxarma" kateqoriyasının bir alt başlığı olan "Müştəri Əlaqələri Rəhbərliyi Kampaniyası" kateqoriyasında "Avon Solutionsla Gözəlliyiniz Fərq edilər" adlı kampaniyasıyla və "Verilənlər bazasına Söykənən Satışa çıxarma" kateqoriyasının alt başlığı olan "Sədaqət Tətbiqləri" kateqoriyasında "Efesin Kralları" kampaniyasıyla birincilik qazanarkən; Youth Republic, "Cafe Crown Sınaq Nəticələri" kampaniyasıyla "Verilənlər bazasına Söykənən Satışa çıxarma" kateqoriyasının alt başlığı olan "Birbaşa Məktubla göndərmə" kateqoriyasında və "Vodafone Freezone ilə Azadca Yaşa" kampaniyasıyla "Lasman Fəaliyyətləri" və "Müsabiqə, Festivallar" kateqoriyalarında birinciliyin sahibi oldu. The Sales Machine İstanbul isə "Eti 50-ci il Xoşbəxtlik Könüllüləri" kampaniyasıyla "Partizan Fəaliyyətləri və Xüsusi Proyektlər” kateqoriyalarında birincilik qazandı və "Ən Yaradıcı Birbaşa satış Tətbiqi" xüsusi mükafatına layiq görüldü .
Ən çox birincilik qazanan agentliklər Brand Experience , “The Sales Machine İstanbul və Youth Republic”in qazandığı iki birincilik mükafatıyla Tribal davam etdi . Tribal, "Lipton Primat Paket Çay Fəaliyyəti" kampaniyasıyla "Sahədə və Satış Nöqtələrində Satışa çıxarma" kateqoriyasının alt başlığı olan "Satış Nöqtəsi Promosyonal Fəaliyyətlər" kateqoriyasında və "Makromarket Knorr Toyuq Suyu Fəaliyyəti" kampaniyasıyla "Yerli Mərkəzli Satış Nöqtəsi Promosyonal Fəaliyyətlər" kateqoriyasında birinciliyin sahibi oldu . "İnteraktiv Satışa çıxarma" kateqoriyasının bir alt başlığı olan "İnteqrasiya olunmuş İnteraktiv Satışa çıxarma Kampaniyası" alt kateqoriyasında "Hara Baxsam Sən" adlı kampaniyasıyla; "Mobil Satışa çıxarma Kampaniyası" alt kateqoriyasında "Sprite Başı" adlı kampaniyasıyla C-Section; "Sem Kampaniyası" alt kateqoriyasında Tehibo üçün hazırladıqları kampaniya ilə İprospect Turkey mükafata layiq oldu. "E-mail Marketinq Kampaniyası" alt kateqoriyasında "Teknosa"-mail Satışa Çıxarma Ünsiyyəti İşləri" kampaniyasıyla Project House; "Hədəf Kütlə-Birlik Bağlılığı Kampaniyaları" alt kateqoriyasında Efes üçün hazırladıqları "Ona Like" kampaniyasıyla Ping Dijital Agentlik birinci seçilərkən, "Viral Satışa çıxarma Fəaliyyətləri" alt kateqoriyasında ictimai mediada olduqca maraq görən "Rənglər Hər kəs Üçündür" adlı kampaniyasıyla Kompüter birincilik mükafatına layiq görüldü.
Ən cəsur: Efes Pilsen
"Sahədə və Satış Nöqtələrində Satışa çıxarma" kateqoriyasında isə mükafatlar beş alt kateqoriyanın altında paylandı. Bu kateqoriyanın alt kateqoriyalarından "Tənzim Nümayiş (merchandising) Tətbiqləri" kateqoriyasında "Sunlight Cif Çarpaz Nümayiş Tətbiqləri" kampaniyasıyla Triple Agentliyi; "Sahədə Satışa çıxarma Tətbiqləri" kateqoriyasında "Efes Pilsen Limon Aromtalı Çəllək Pivə Dadım və Təqdimat Çalışması" kampaniyasıyla Ds İnteqrə; "İnteqrə Tətbiqlər" alt kateqoriyasında "Zəmanət Bonus Küçə Şənlikləri” kampaniyasıyla Saga Event birincilik qazandı.
Müsabiqə nəticəsində uzun illər sektora etdiyi sərmayələr və sektora olan inancını proyektləriylə dəstəkləyən "Ən Cəsur Müştəri" isə Efes Pilsen oldu.