PWC-nin Performans Marketinq Assosiasiyası ilə birgə apardığı araşdırmaya görə, ABŞ-da 2018-ci ildə performans marketinqinə xərclənən vəsaitin 6 milyard dollardan çox olduğu təxmin edilir. Bu rəqəmlər hər il artır və bu il (2020) 6,82 milyard dollara çatacağı proqnozlaşdırılır.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən ən çox seçilən performans marketinq kanalları haqqında araşdırma yazını təqdim edir!


Native advertising: Hədəf bazarınızın məzmunu istehlak etdiyi veb saytlarda klik imkanları yaratmaq üçün qapı açır. Yerli reklamlar digər onlayn reklam formatlarından 10 dəfə çox klik alır. Bir çox hallarda o, reklam kimi fəaliyyət göstərir və özünü video, məqalə və ya redaksiya kimi təqdim edir.


Sponsored advertising: Sponsorlu bloq yazıları və ya məzmunu vebsaytdakı "Məzmunu kəşf et" "Sizi maraqlandıra biləcək bağlantılar" bölmələrində olduğu kimi performans marketinqi hesab edilən reklamın başqa formasıdır. Sponsorlu məqalələr keyfiyyətli trafik və dönüşümləri artıra və hədəf auditoriya qarşısında ümumi onlayn görünməni artıra bilər.


Affiliate marketing: Affiliate partnyorları reklamçılara trafik göndərir və razılaşdırılmış fəaliyyət üçün komissiya alırlar (əksər hallarda satış). Affiliate partnyorları, mallarınızı və xidmətlərinizi istifadəçilərə satmaq üçün öz saytlarını işlətməklə və ya məhsullarınızı satmaq üçün öz reklam kampaniyalarını həyata keçirməklə brendinizin uzantısı kimi çıxış edirlər.


Social media advertising: Sosial şəbəkələr sizə klik dərəcəsi, klik başına xərc və ümumi investisiya gəliriniz kimi KPI-ləri ölçmək üçün aydın göstəricilər təqdim edir. Bütün performans marketinq strategiyalarında olduğu kimi, başlanğıc nöqtəniz hədəflərinizi təyin etməkdir.


Search engine marketing: Axtarış motoru marketinqi (SEM) üzvi və ödənişli reklamlar vasitəsilə görmə qabiliyyətini və klikləri artırmaq üsullarını ehtiva edir.