Karbon izlərinin azaldılması, bərpa olunan enerji və ekoloji cəhətdən təmiz yanaşmalar bütün dünyada davamlı ətraf mühit üçün gündən-günə daha vacib hala gəlir.
Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, Mastercard Sustainability Academy tərəfindən aparılan araşdırmalar da göstərir ki, istehlakçılar təkcə ekoloji şüurlu brendlərlə maraqlanmır, həm də onları bu mövzuda işləməyə məcbur edir.
Mastercard tərəfindən aparılan və 24 ölkədə aparılan davamlılıq araşdırması göstərir ki, pandemiya zamanı istehlakçıların ekoloji anlayışında əhəmiyyətli artım olub. Eyni araşdırmada respondentlərin 54 faizi pandemiyanın təsiri ilə ətraf mühit və davamlılıq məsələlərinin əhəmiyyətini başa düşdüklərini, 85 faizi isə ekoloji və davamlılıq problemləri ilə mübarizə aparmaq üçün şəxsi tədbirlər görməyə hazır olduqlarını bildiriblər.
Eyni araşdırmada, davamlılıq mövzusunda sosial media kampaniyalarının cəmiyyətə müsbət təsir etməkdə mühüm rol oynadığı görülür. İştirakçıların 54 faizi sənədli filmlər, 36 faizi YouTube məzmunu və 33 faizi sosial media kanallarında əlaqəli kampaniyalarla qarşılaşdıqlarını bildirib.