Facemark.az xarici mənbəyə istinadən təqdim edir!
Proximity marketinqi biznes və ya məkanın müəyyən diapazonunda istehlakçılara hədəflənmiş, fərdiləşdirilmiş mesajlar çatdırmaq üçün Bluetooth və ya digər simsiz texnologiyadan istifadə edən məkana əsaslanan marketinq növüdür. Bu tip marketinq tez-tez pərakəndə satış şəraitində istifadə olunur, burada bizneslər potensial müştərilərlə əlaqə saxlamaq və satışları artırmaq üçün yaxınlıq marketinqindən istifadə edə bilərlər.
Müəssisələr istehlakçılara lazımi yerdə və doğru zamanda fərdiləşdirilmiş və müvafiq mesajlar təklif etməklə, əlaqə və dönüşüm nisbətlərini artıra bilər. Bu, müəssisələrə daha çox satış və gəlir əldə etməyə kömək edə bilər və nəticədə gəlirliliyin artmasına səbəb ola bilər.
Göndərilən mesajları və alınan cavabları izləməklə, müəssisələr müştəri davranışı və seçimləri haqqında dəyərli fikirlər əldə edə bilərlər. Bu, bizneslərə marketinq səylərinin dəqiqliyini və effektivliyini artırmağa kömək edə bilər, nəticədə satışları və gəlirləri artıra bilər.