Vayner3-ün hesabatı biznes üçün 2023-cü ilin 8 Web3 tendensiyasını açıqlayıb.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, 2023-cü ildə Web3 layihələrinə müraciət edən brendlər daha aydın Web3 məhsulları təqdim edəcək, istehlakçı hədəflərini dəqiqləşdirəcək və Web3-ə xas bazara çıxış strategiyalarına sahib olacaqlar.



Hesabat inkişafda olan 5 fərqli məhsul arxetipinə diqqət yetirir. Bunlar rəqəmsal+fiziki+eksperimental paketlər, rəqəmsal dünyatoken-gate məhsulları və təcrübələri, tokenlə dəstəklənən fokus qrup, qarşılıqlı əlaqə, loyallıq və mükafatlar.


Proqnozlaşdırılır ki, Web3 texnologiyası, sübut edilmiş məhsul strategiyaları nadirlikdən miqyaslıya keçəcək. Bu kontekstdə strategiyaların yeni qarşılıqlı əlaqə formaları ilə yanaşı, istehlakçı anlayışlarına deyil, istehlakçı satışlarına və gəlir yaratmağa yönəldiləcəyini söyləmək mümkündür.