Marketinq və tanıtım fəaliyyətləri əsasən rəqəmsal mediada davam etsə də, çap reklamları və tanıtım materialları fayda verməyə davam edir.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir.


Qəzet və jurnalların üstünlük təşkil etdiyi dövrdə reklamı, marketinq və tanıtım məqsədləri üçün bu kanallardan səmərəli istifadə etmək çox vacib idi. Qəzet və jurnalların tirajı nə qədər yüksək olarsa, bizneslərdən tələb etdikləri marketinq və tanıtım qiymətləri bir o qədər yüksək olurdu. Qəzet və jurnallardan başqa, vizit kartlarından istifadə, kataloq və afişaların çapı, flayer və broşürlərin paylanması kimi üsullardan da tez-tez istifadə olunurdu. Yaxşı, rəqəmsallaşan media və sosial media imkanları bu üsulların təsirini tamamilə bitirdimi?


Sualın cavabı ənənəvi və rəqəmsal mühitlərin unikal xüsusiyyətlərində gizlidir. Ənənəvi reklam materialları rəqəmsal dünyada baş verən inkişaflara baxmayaraq, orijinal xüsusiyyətlərini qoruyub saxlayır. Müştəriləri və ya iş apardığı digər təşkilatlarla biznes fəaliyyəti haqqında vizit kartı paylaşımları hələ də mühüm ünsiyyət materialı kimi qəbul edilə bilər.


Müəssisələrin və onların işçilərinin məlumatlarına internetdən daxil olmaq mümkün olsa da, vizit kartı əl ilə almaq və karta sahib olmaq həmin biznesə və brendə marağı artıra bilər. Vizit kartlarının istinad effekti və yaxşı dizaynla müştəriyə təsir faktoru bu üsulu rəqəmsal mediadan fərqləndirən digər cəhətdir. Kataloqlar müəssisələrin məhsullarını istehlakçılara təqdim etdiyi və məhsul çeşidini nümayiş etdirdiyi mühüm kanallardan biridir. Rəqəmsal imkanlar sayəsində kataloqlar vebsaytlara və sosial mediaya yüklənə və yenilənə bilsə də, çap məhsulu kataloqunun istehlakçıya təsiri fərqli ola bilər. Yol kənarlarında və şəhərlərin müəyyən yerlərində müxtəlif ölçülü reklam lövhələri əvəzedilməz ənənəvi üsullardan biri kimi hələ də öz varlığını qoruyub saxlayır. Bu nişanları müxtəlif dizaynlar və çoxsaylı kirayə üsulları ilə şaxələndirmək və cəlbedici etmək mümkündür. Əl plakatları və broşürləri isə xüsusilə ölkəmizdə ən çox təsirini itirən reklam materialları arasında saymaq olar. Çox tirajla çap olunan və hədəf auditoriyasından asılı olmayaraq yayılan bu afişalara çox vaxt məhəl qoyula bilər.


Ənənəvi olaraq xarakterizə edə biləcəyimiz reklam materialları populyarlığını itirsə də, özünəməxsus vəziyyətləri ilə seçilməkdə davam edir.