Bu gün ən çox sevilən sahələrdən biri şübhəsiz sosial media idarəçiliyidir. İstehlakçının ağlına və ürəyinə gedən yolda təməl daşı olan sosial media idarəçiliyi bir sıra fərqli bacarıqlar tələb edir. Bu gün milyardlarla insan sosial media platformalarından istifadə edir və bu rəqəm artmağa davam etdikcə şirkətlər istehlakçılara çatmaq üçün getdikcə daha çox sosial media kanallarına etibar edirlər. Son sorğuda marketinq rəhbərləri marketinq büdcələrinin beşdə birini sosial media kanallarına xərclədiklərini və sosial media kanallarına investisiyalarını artırmağa davam edəcəklərini bildiriblər.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir.


Brendlər sosial mediadan necə istifadə etməlidirlər?


Strategiya qurmaq: Sosial mediada strategiya yaratarkən vacib məqam brendin burada olmasının məqsədidir. Brendin məqsədi nədir və o, hansı reaksiyanı gözləyir? Bu iki sualın cavablarına əsasən brendin strukturuna uyğun strategiya müəyyən edilməlidir. Strategiya müəyyən edilərkən brendin ümumi strukturunu aşmamaq lazımdır. Sosial media fərqli bir sahədir, lakin bu, markanızın fərqli davranması demək deyil. Brendin strukturu və xüsusiyyətləri yaxşı təhlil edilməli və müvafiq olaraq yerləşdirilməlidir.


Mütəxəssislərlə işləmək: Sosial media idarəçiliyi brendlərin diqqət etməli olduğu mühüm məsələdir. Sosial media idarəçiliyi bu sahədə mütəxəssislər və təcrübəli insanlar tərəfindən aparılmalıdır. Yaxşı sosial media mütəxəssisinin malik olmalı olduğu keyfiyyətlər var. Bunlar təzyiq altında sakit qalmaq, tez düşünmək və praktiki cavab vermək, çox yönlü perspektivə malik olmaq, insan və sosial psixologiya haqqında biliklərə sahib olmaqdır. Bu xüsusiyyətlərə sahib olan, markanın havasını udmağı bacaran və markanı mənimsəyən insanlarla işləmək çox daha məhsuldarlıq təmin edəcək.


Düzgün hədəf auditoriyaya çatmaq: Çox sayda izləyicinin olması uğur qazandığınız anlamına gəlmir. Önəmli olan sizi izləyən insanların keyfiyyətidir. İzləyicilərinizin neçə faizi sizinlə və dərc etdiyiniz məzmunla həqiqətən maraqlanır? Burada qarşılıqlı əlaqənin əhəmiyyəti ortaya çıxır. Çox sayda maraqsız insanlar əvəzinə daha az, lakin maraqlanan insanlar varsa, məhsuldarlığınız artacaq.


Sosial mediada məqsəd markanız üçün ehtiyac duyduğunuz müştərilərə və potensial müştərilərə çatmaqdır. Hədəf auditoriyanızda olmayan hər bir izləyici sizin üçün bir yükdür. Sizin işiniz onları maraqlandırmayacaq. Buna görə düzgün hədəf auditoriyaya diqqət yetirməlisiniz. Hər kəsə çatmağa çalışmaq çox vaxt uğursuzluğa aparan ən qısa yoldur.


İzləyicilər deyil, tərəfdarlar yaratmaq: Brendlər onları dəstəkləyən və brendlərinə inanan insanlar tərəfindən gücləndirilir. Ona görə də izləyiciləri tərəfdarlara çevirmək lazımdır. Bunun üçün onlara qayğı göstərməli, fikirlərini nəzərə almalısan. Əgər izləyicilərinizə maraq göstərsəniz və onların şikayətlərini nəzərə alsanız, onlar da sizin brendinizi mənimsəməyə başlayacaqlar. Müəyyən mərhələdən sonra sizə dəstək olmağa davam edirlər. Başqaları sizi tənqid edəndə tərəfdarlarınız sizdən əvvəl cavab verir. Bu, xüsusilə böhran dövründə faydalıdır. Böhran zamanı insanlar sizi tənqid edəndə bir brend olaraq cavab versəniz, tənqid dayanmaya bilər. Ancaq marka əvəzinə izləyicilər brendi müdafiə edərlərsə, tənqid tez dayanacaq.


Açıq ünsiyyət: İnsanların ünsiyyətdə ən çox sevdiyi şey açıq olmaqdır. Brendlər özünü nə qədər açıq və aydın şəkildə ifadə edirsə, bir o qədər də qəbul olunur. İstehlakçılarına səmimi yanaşan brendlər onlar tərəfindən mənimsənilir və ünsiyyətləri güclənir.


Birgə inkişaf: Sosial mediadan səmərəli istifadə edən brendlər, istehlakçıları ilə birlikdə inkişaf edən brendlərdir. İnsanlar sosial şəbəkələrdə danışmaq və şərh vermək istəyirlər. Onlara bu imkanı versəniz, ünsiyyətiniz çox güclü olar. Məhsul və xidmətlərinizi izləyicilərinizlə birlikdə inkişaf etdirmək, sizə lazımsız araşdırma xərclərindən qənaət edəcək və daha az səhv etmək imkanı verəcək.


İnsanları dinləsəniz, rəylərini alsanız və buna uyğun işləsəniz, markanız əhəmiyyətli dərəcədə səmərəliliyə nail olacaq.


Sosial media brendlərin müştəri əlaqələrini inkişaf etdirmək və özlərini tanıtmaq üçün çox vacib bir kanaldır. Bu sahədən düzgün istifadə edən brendlər əhəmiyyətli rəy alır, ondan düzgün istifadə etməyənlər isə brend imicinə xələl gətirir.


Sosial mediadan düzgün istifadə etmək üçün brendlər öz məqsədlərini yaxşı təyin etməli, ekspert insanlarla işləməli və yenilikləri izləməlidirlər. Bununla onlar öz imicini gücləndirəcək və lazımsız xərclərdən qaçacaqlar. Müştəriləri ilə daimi ünsiyyətdə olduqları üçün onların ehtiyaclarını yaxşı anlayacaq və inkişaf etməyə davam edəcəklər. Bu, brendin ömrünü uzadan mühüm amildir.





Bəs biz hansı sosial media kanalından hansı məqsədlə istifadə etməliyik?


Facebook: "Facebook"a auditoriya ilə təkbətək ünsiyyət qurmaq və brendi daha geniş auditoriyaya çatdırmaq tövsiyə olunur. Bundan əlavə, insanlar "Facebook"dan başqa sayta yönləndirməyi sevmirlər.


Facebook Messenger: İstifadəçi ilə təkbətək söhbət.


Instagram: İstifadəçilər "Instagram"dan öz izləyiciləri ilə əlaqə yaratmaq (həyatları haqqında təfərrüatlar və şəkillər paylaşmaqla) və yeni tendensiyalar kəşf etmək üçün istifadə edirlər. "Instagram" üçün istifadəçinin həyatına toxunan geniş məzmun yaradılmalıdır.


Twitter: İstifadəçilər yeni brendlər və məzmun kəşf etmək üçün "Twitter"dən istifadə edirlər.


YouTube: İnsanlar yeni ideyalar, hekayələr və təkliflər kəşf etmək üçün "YouTube"u seçirlər.