McDonald's Dubayda çimərlik və parklarda yerləşdirdiyi yelləncəklərlə insanlara uşaqlıq xoşbəxtliyini xatırladır. Bu il diqqətəlayiq çimərlik işlərindən biri McDonald's-dan gəlir.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, Birləşmiş Ərəb Əmirliklərində McDonald's tərəfindən həyata keçirilən kampaniyada Leo Burnett BAE-nin imzası var. Digər McDonald's kampaniyalarından vərdiş etdiyimiz kimi, bu, McDonald's loqotipindəki simvolik kəmərlərə (Golden Arches) əsaslanan bir işdir. Bu yelləncəklər xüsusilə çimərliklərə və parklara üstünlük verilib.


Dubayda "Media City", "Internet City", "Knowledge Park" və "Kite Beach" kimi yerlərdə yelləncək dəstləri yerləşdirilib. Bir növ, bu interaktiv kampaniya fiziki reklamın hələ də cəmiyyətə necə güclü təsir göstərdiyini nümayiş etdirir. Kampaniya şəhər sakinlərinə "neçə yaşımız olsa da, əylənmək üçün heç vaxt qoca deyilik" mesajını verir.


“Bu yaradıcılıqla biz BƏƏ sakinlərinə uşaqlıq sevincini qaytarmağı hədəflədik. Biz həmişə hər kəs üçün xoş hisslər yaratmağa çalışırıq və gələcək layihələrdə cəmiyyətimizlə real əlaqələr qurmağa sadiqik”, - deyə McDonald's Birləşmiş Ərəb Əmirliklərinin baş direktoru Valid Fakih bildirib.