Onlar fərqli olaraq böyüyəcək: Özbəkistandakı supermarketlərdə uşaqlar üçün "Joykis"in ilk eko-aksiyası keçiriləcək.


Hər bir şüurlu insan bu gün vərdişlərini dəyişir və plastik butulkaları, kağız qəhvə fincanlarını müxtəlif qablara atmaq üçün özlərinə təlim keçirlər. Böyüklər öz üzərlərində işləyərkən, Özbəkistan pərakəndə satış mağazasının lideri Korzinka ölkədə uşaqlar üçün ilk eko-kampaniya "Joykis"ə start verir. Supermarketlər şəbəkəsi oyunlar və müasir texnologiyalar vasitəsilə uşaqlara erkən yaşlarından təbiətə hörmət etməyi öyrətməyi təklif edir.




Reklam kimin üçündür və nə üçündür?


Kampaniya ətraf aləmə və ətraf mühitə hörmətli münasibət formalaşdırmaq istəyən 3-10 yaşlı uşaqlar və onların valideynləri üçün maraqlı olacaqdır. Korzinka uşaqlara təbii sərvətlərin tükənməz olmadığını başa salmaq istəyir. Onların hansı havadan nəfəs alması, hansı suda üzməsi, hansı çəmənlikdə dincəlməsi yalnız onlardan asılıdır. Joykis bizə bütün bunları sadə və maraqlı şəkildə çatdırmağa imkan verir.


Oyunlaşdırma, oynaq personajlar və toplana bilən mexanika məktəbəqədər və ibtidai məktəb yaşlarında ən əlçatan və başa düşülən öyrənmə modelləridir. Köhnəlmiş dərsliklər keçmişdə qalıb və Korzinka bunu yaxşı bilir.





Şəbəkə rəhbərliyi bilir ki, indi təkcə uşaqlara zibili çölə çıxarmağı öyrətmək kifayət deyil. Tullantıların çeşidlənməsi və təkrar emalının nə üçün vacib olduğunu onlara çatdırmaq lazımdır. Joykis uşaqlıqdan etibarən yaxşı eko vərdişləri aşılamağa kömək edir.


“Bu gün oyun mexanikası istehlakçılarda rezonans doğurur, brend sədaqətini artırır və mağazaların fəaliyyətinə birbaşa təsir göstərir. Yeni Joykis layihəsinin işə salınması ilə biz Özbəkistanda ətraf mühitə fokuslanmış kompaniyaya başlamaqda pioner olduq. Oyunlaşdırma kimi maraqlı istiqamət vasitəsilə özbək pərakəndə satışını inkişaf etdirmək fürsətindən məmnunam.Biz Korzinkanı müştərilərimizlə emosional ünsiyyətdə təzahür edən “sevinc bazarı” kimi yerləşdiririk. İnanıram ki, belə layihələr həqiqətən də gənc nəsildə dünyaya layiqli münasibətin formalaşmasına kömək edə bilər. Joykis bunu sadə və maraqlı şəkildə etməyə imkan verir”, deyə “Korzinka” supermarketlər şəbəkəsinin təsisçisi Zəfər Xaşimovaçıqlamasında qeyd etmişdir.




"Joykis" kimdir və onun mahiyyəti nədir?


"Joykis" planetimizin təmizliyinə əhəmiyyət verən 24 görünməz super qəhrəmandır. Uşaqlarla ilk təmas onların supermarketlərdən alıb toplaya biləcəyi kartlardan başlayır.


Hər bir kartda "Joykis" personajını "Grand Tour" proqramında canlandırmağa imkan verən QR kodu var. Bir proqramda dörd fərqli oyun vasitəsilə uşaq zibil toplaya və onu müxtəlif nəqliyyat vasitələri üçün bioyanacaqa çevirə bilər. Beləliklə, uşaqlar zibilin tullantı deyil, resurs olduğunu aydın başa düşə biləcəklər.





Bu eko layihə BMT-nin 2000-ci ildə qəbul etdiyi planetin və ətraf mühitin inkişafı məqsədlərinə həsr olunub. Bu fəaliyyət BMT-nin 17 məqsədindən 6-nı həll edir. Özbəkistanda Korzinka nəinki sosial təbliğat aparacaq, həm də innovativ texnologiyalar tətbiq edəcək pioner olacaq.


Kampaniyada necə iştirak etmək olar?


Eko-kompaniyanın iştirakçısı olmaq üçün istənilən Korzinka mağazasına gəlməli və:


  • 40.000 Som-a alış-veriş etməli və endirimli qiymətə 500 Som-a kart almalısınız;
  • kompaniya partnyorlarının mallarını almalı və endirimlə əlavə kartlar əldə etməlisiniz;
  • proqramı aktivləşdirib və qəhrəmanlar toplusunu toplamalısınız.

Həmçinin, supermarketlər şəbəkəsi kartların saxlanması ilə məşğul olur. Özbəkistanda kompaniya 2022-ci il mayın 16-dan iyulun 31-dək keçirilir. Siz ölkədəki Korzinka şəbəkəsinin 100-dən çox supermarketində bu kompaniyaya qoşula bilərsiniz.





"Joykis"i kim icad edib?


"Joykis" uzun müddətdir ki, beynəlxalq bazarda pərakəndə satıcılar üçün etibarlı tərəfdaş kimi özünü təsdiq etmiş "Art Nation Loyalty" şirkətinin məhsuludur. Şirkət xüsusi olaraq innovativ texnologiyalarla loyallıq kompaniyaları yaratmaqda ixtisaslaşmışdır.Korzinka və "Art Nation Loyalty"nin əməkdaşlıq etməsi ilk dəfə deyil. Joykis artıq şirkətlərin dördüncü birgə kompaniyasıdır. Əlavə “Alisa möcüzələr ölkəsində”, “Şelkunçik” və “Qar kraliçası” kitabları Özbəkistanda real hit oldu və bununla da “Korzinka” və “Art Nation Loyalty” əməkdaşlığı davam etdirdi.


“Biz yeni ekoloji layihənin bir hissəsi olmaq fürsətinə görə tərəfdaşımız Korzinkaya minnətdarıq. Müasir loyallıq kompaniyaları əyləncə və maarifləndirici komponentləri birləşdirməlidir. Və biz şadıq ki, Özbəkistan pərakəndə satışının lideri bu mövqeyi bizimlə bölüşür. Joykis daha çox oyunla bağlı deyil, uşaqların tərbiyəsi, dəyərləri və dünyagörüşü ilə bağlıdır. Biz Korzinka müştərilərinin promosyonlardan həqiqi fayda əldə etmələrini təmin etməyə çalışırıq.


Korzinka ilə keçmiş birgə layihələrimiz uşaqlarda genişlənmiş reallıq ilə nağıllar vasitəsilə oxumaq sevgisini aşıladı və yeni aksiya onlara planetimizə qayğı göstərməyin vacibliyindən danışmalıdır. İnanırıq ki, uğur qazanacağıq”deyə, “Art Nation Loyalty” filminin baş prodüseri Eduard Axramoviç bildirib.


"Joykis" eko kompaniyasının iki mövsümü artıq Ukraynada uğurla keçirilib və ukraynalı uşaqlar "Joykis" proqramını 800 min dəfədən çox yükləyiblər.