"Effie Mükafatları Türkiyə Gender Bərabərliyi Hesab Araşdırması"nın reklam sahəsində apardıqları hesabat diqqət çəkib.


Fcaemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir.


Hesabatda diqqət çəkən nəticələr:


2018-ci ildə açıqlanan 10 illik trend ortalamasında yüzdə 35% olan qadın personajların nisbəti 2021-ci ilə qədər yüzdə 53%-ə çatıb.


Bank və maliyyə reklamlarında qadın baş qəhrəmanların nisbəti 2019-cu ildə yüzdə 27% olduğu halda, 2021-ci ildə yüzdə 54% olub.


Ənənəvi olaraq qadınlarla əlaqəli olan ev təmizliyi və baxım reklamlarında kişi baş qəhrəmanların nisbəti 2019-cu ildə 8% faiz olduğu halda, 2021-ci ildə 50%-ə yüksəldi.


Televiziya reklamlarında işçi rolunda qadın baş qəhrəmanların göstərilmə nisbəti keçən il 24%olduğu halda, bu göstərici 33%-ə yüksəlib.


Karyera qadınlarınınreklamlardakı rolu yüzdə 9%-dən yüzdə 20%-yə yüksəldi.


2020-ci illə müqayisədə ev işləri ilə bağlı reklamlarda kişilərin nisbəti isə üç dəfə artıb (4%-dən 13%-ə).