"Effie Mükafatları Türkiyə Gender Bərabərliyi Hesab Araşdırması"nın reklam sahəsində apardıqları hesabat diqqət çəkib.
Fcaemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir.
Hesabatda diqqət çəkən nəticələr:
2018-ci ildə açıqlanan 10 illik trend ortalamasında yüzdə 35% olan qadın personajların nisbəti 2021-ci ilə qədər yüzdə 53%-ə çatıb.
Bank və maliyyə reklamlarında qadın baş qəhrəmanların nisbəti 2019-cu ildə yüzdə 27% olduğu halda, 2021-ci ildə yüzdə 54% olub.
Ənənəvi olaraq qadınlarla əlaqəli olan ev təmizliyi və baxım reklamlarında kişi baş qəhrəmanların nisbəti 2019-cu ildə 8% faiz olduğu halda, 2021-ci ildə 50%-ə yüksəldi.
Televiziya reklamlarında işçi rolunda qadın baş qəhrəmanların göstərilmə nisbəti keçən il 24%olduğu halda, bu göstərici 33%-ə yüksəlib.
Karyera qadınlarınınreklamlardakı rolu yüzdə 9%-dən yüzdə 20%-yə yüksəldi.
2020-ci illə müqayisədə ev işləri ilə bağlı reklamlarda kişilərin nisbəti isə üç dəfə artıb (4%-dən 13%-ə).