E-poçt marketinqi - satışları artırmaq, müştəri sədaqətini artırmaq, brend şüurunu yaratmaq, yeni müştərilər tapmaq və ya müxtəlif tanıtım məqsədləri üçün e-poçt infrastrukturlarının istifadəsidir.
Facemark.az xarici mənbəyə istinadən e-poçt marketinqi haqqında araçdırma yazını təqdim edir.
E-poçt vasitəsilə tanıtım və ünsiyyət fəaliyyətinizi həyata keçirmək üçün səlahiyyətli marketinq metoduna müraciət etməlisiniz.
Düzgün E-poçt marketinqini necə hazırlamaq olar?
Hər şeydən əvvəl, e-poçt hesablarının mobil telefon nömrələri kimi xüsusi ünsiyyət kanalları olduğunu bilməliyik. Bu səbəbdən yüksək tezlikli ünsiyyətdən qaçınmaq, siyahıya daxil edilmiş istifadəçilərin maraqlarına uyğun ünsiyyət və təsvir e-poçtlarının göndərilməsi son dərəcə vacibdir. Diqqət etməli olduğumuz digər başlıqları belə sıralamaq olar;
1. Məktubun göndərilmə tezliyi (İstifadəçilərə təqdim edilən göndərişlərin sayı məcburi olmadıqca aşılmamalıdır, əgər belə öhdəlik yoxdursa, istifadəçiləri narahat edə biləcək göndərişlərin sayından çəkinmək lazımdır.)
2. Poçt göndərişi həssas şəkildə tərtib edilməlidir (Poçt üçün istifadə olunan dizaynlar düzgün şəkildə göstərilməli və bütün cihazlarda işləməlidir.)
3. İstifadəçilərin istədikləri zaman poçt siyahısını tərk etmək imkanı olmalıdır.
4. İstifadəçilər müxtəlif parametrlərə görə seqmentlərə bölünməli və onları həqiqətən maraqlandıra biləcək mövzularda yerləşdirilməlidir.
5. Göndərərkən çox gec və ya çox tez olmamasına diqqət yetirilməlidir. İnsanların şəxsi fəaliyyətlərinə diqqət yetirdiyi saat qurşaqları e-poçtlarınızın açılmamasına səbəb ola bilər.
6. Poçtun spam qutusuna düşməməsi üçün poçt göndərilməsi üçün peşəkar şirkətə üstünlük verilməlidir. Məktubun spam qutusuna getməsinə səbəb ola biləcək spam sözlərdən qaçınmaq lazımdır.
E-poçt marketinqinin üstünlükləri
E-poçt marketinqinin iki böyük üstünlüyü qiymət və asanlıqdır. Emailinq şirkətinizin və digər məhsulların və / və ya xidmətlərin reklamını bir çox digər marketinq növləri ilə müqayisə etmək üçün ucuz bir üsuldur. Bir e-poçt marketinq kampaniyasını qurmaq və izləmək çox asandır. Bu, kiçik biznes üçün çox əlverişli bir marketinq növüdür.