"Twitter" şirkətlərin və brendlərin il ərzində paylaşa və danışa biləcəyi böyük anların 2022-ci il təqvimini dərc edib.


Facemark xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, "Twitter" insanların, bizneslərin və brendlərin hər il böyük anları paylaşdığı platformadır. Marketoloqlara kömək etmək üçün platforma böyük anların illik təqvimini dərc edib.


Dünyanın hər yerindən marketoloqlar 2022-ci ilin marketinq təqviminə baxa bilər ki, bu da onlara kampaniyalarını əvvəlcədən planlaşdırmağa və il boyu auditoriya ilə əlaqə yaratmaq imkanlarını kəşf etməyə kömək edəcək.


Qeyd edək ki, istifadəçilər qlobal təqvimə və ya seçdikləri təqvimə müxtəlif dillərdə baxa bilərlər. Lakin təqvimdəki hadisələr hər an dəyişə bilər.