Facemark.az 2021-ci ildə loqolarını yeniləyən şirkətləri təqdim edir.



"Burger King"



"Burger King" 20 ildən artıqdır ki, istifadə etdiyi loqosunu sadələşdirmək və rəqəmsal uyğunluq vizual kimliyi yaratmaq üçün dəyişir. Yeni loqo 1969-1994 və 1994-1999-cu illərdə istifadə edilən loqodan ilhamlanıb. Loqonun telefon kimi kiçik ekranda daha yaxşı görünməsi və oxuna bilməsi indi daha vacibdir. 1999-cu ildən istifadə edilən loqoda şişirdilmiş və mürəkkəb rənglər yerinə sadələşdirmə önə çıxır.



"Kia"



"Kia Motors"un yenilənmiş loqosu və şüarı brendin dəyişmək əzmini və müştərilərinə sadiqliyini təcəssüm etdirir. Əlyazma xətləri olan yeni bucaqlı loqo brendin adının hərflərinin qüsursuz birləşməsidir. O, şirkətin müştəriləri qarşısında öhdəliyini təcəssüm etdirən elementləri ehtiva edir. Onun ritmik və fasiləsiz xətti xətləri Kia-nın ruhlandırmaq əzmini vurğulayır, simmetriyası isə etibarı ifadə edir. Loqonun yuxarı xətləri brendin yüksələn ambisiyasını əks etdirir.



"Warner Bros."


"Warner Bros." şirkətin 100 illik yubileyi üçün 1984-cü ildən istifadə edilən loqosu daha sadə görünüşə malikdir. İkonik qalxan modeli "Pentagram" dizayn şirkəti tərəfindən modernləşdirilmiş loqoda yenilənir. 1923-cü ildən istifadə edilən əsas xətlər qorunub saxlanılır. Bununla belə, qızıl xətlər yerini mavi rənglərə və metal quruluşa verib.



"Volvo"



"Volvo" daha sadə və düz xətləri olan yeni loqo təqdim edib. Loqonun əsas komponenti olan dairə və yuxarı sağdakı ox işarəsi yerində qalarkən, xətlər sadələşdirilib. Tarixində markanın adı da daxil olmaqla sadə tipoqrafik loqolardan istifadə edən şirkət "Volvo"nun mövcudluğundan bəri marka ilə əlaqəli olan dairə və ox birləşməsini qoruyub saxlamışdır. Lakin bu dəfə monoxromatik, zərif, göz yormayan loqo ilə qarşılaşırıq. Loqonun ortasındakı brendin adının yazıldığı zolaq tamamilə silinib.



"Coca-Cola"



"Real Magic" ilə 5 ildən sonra "Coca-Cola" yeni qlobal brend mövqeyini, "Twitch" ilə tərəfdaşlığını, yenilənmiş şəxsiyyətini və qucaqlaşan loqosunu təqdim etdi. Qlobal brend fəlsəfəsi ilə "Coca-Cola" loqosuna yeni bir perspektiv gətirən şirkət, şüşələrindən ilhamlanaraq onun simvolik loqosunu qucaqlamaq hissini verir. Dizayn tərəfdaşlarına Wieden+Kennedy London, KnownUnknown və Kenyon Weston daxildir.