Yüksək təzyiqli satış texnikaları satışa “HƏ” deməyi və stressli qarşılıqlı əlaqəni bitirməyin ən asan yoludur. Şirkətlər bu taktika çalışdığından dolayı tez-tez bu cür bezdirici yanaşmalara etibar edirlər. Lakin bu taktikaların bəziləri onların bu gücü əlindən almağa kömək ola bilər.


Sonsuz söhbət


Uzun bir monoloqu kəsmək, xüsusən danışan mehribandırsa və dinləyici kobud olmaq istəmirsə çətin olur. Bəzi mağazalar isə satış nümayəndələrinə danışmağı davam etdirməyi tələb edir və müştəri israrlı “XEYR” cavabını deməyini gözləyir. Satıcı bir ssenariyə və ya hər ağla gələn etiraza qarşı əvvəlcədən hazırlanmış cavabların siyahısına sahib ola bilər. Məsələn, Nyu-York Tayms qəzetinin yazdığına görə, Staples mağazalar şəbəkəsi özünün işçilərinə müştəri israrla 3 dəfə “YOX” deməyindən sonra, danışığı dayandırmağı tələb edir.


Emosional Manipulyasiya


Satıcılar tez-tez müştərini məhsulu almağa təşviq etmək üçün emosional manipulyasiyadan istifadə edirlər. Məsələn, evdə çalışan bir şirkətin nümayəndəsi, sizdən əgər evdə çalışacaqsınızsa, həyatınızda nələrin dəyişəcəyini yazdığınız siyahını hazırlamağı istəyə bilər. Bu isə sizin duyğusal müdafiəsiz olmağınıza və onu almağınız ilə nəticələnə bilər. Əgər o bu prosesdən narahat olduğunuzu gördükdə isə məhsulun necə bir təhlükəsizlik gətirəcəyinə dair nümunələr də gətirə bilər. Bəzi satıcılar fərdi duyğusal ipuçlarına da etibar edə bilər.


Məhdud bir vaxtı əhatə edən təkliflər


Mağazalar tərəfindən həyata keçirilən məhdud vaxtı əhatə edən təkliflər, müştərinin düşünmədən məhsulu almağı ilə nəticələnə bilər. Bu məhsula ehtiyacı olmayan müştəri belə sabah onun olmadığını eşitdikdə, onu almağa tələsə bilər. Satış işçiləri bu endirimin yalnız məhdud bir zamanda olacağını deyərək, bu hiylədən istifadə edə bilərlər. Endirimdə sadəcə beş məhsul varsa, onların daha dəyərli olacağınızı düşünəcəksiniz, bu da sizi alışa aparacaq.


Qarşılıqı əlaqə


Bir çoxumuz hədiyyə aldıqda və ya kompliment eşitdikdə, bir şey vermək məcburiyyətində hiss edirik. Bir satış nümayəndəsi sizə pulsuz bir nümunə və ya içki verə bilər. Qarşılığında isə isə sizdən bir məsələdə ona kömək olub-olmayacağınızı soruşa bilər. Bu strategiya bir satış təqdimatına qulaq asmağınıza səbəb ola bilər. Ən son nəticədə isə günahkarlıq duyğusundan satın alma ehtimalınızı artıra bilər. Pulsuz hədiyyələr və bonus əlavələri də müştərilərin qarşılıqlı vermə arzusunu oyandıra bilər.